• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-12-14 11:02:52 följande:
    Absolut vännen! Då kan du också se bilderna :)
    får jag också?
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • kajsalisa
    rontgensyrran skrev 2010-12-14 11:02:52 följande:
    Absolut vännen! Då kan du också se bilderna :)
    Wow superfina!!! Det är nåt speciellt med svartvita foton...
    Min favorit är den med mjukishunden på. I like!!!
  • rontgensyrran
    Mamma till W skrev 2010-12-14 11:04:55 följande:
    får jag också?
    Såklart! Jag hade för mig att jag har lagt till er alla nästan vid nåt tillfälle innan och nu helt plötsligt så är det nästan ingen på min lista. Jo nu är det en hel massa men innan.... :D
  • Muffe80

Wow, snygga bilder röntgen! Såna ska jag också ta. Jag har alltid velat ta vackra bilder utomhus vid en sjö eller liknande, men att ta det i mars eller april känns liiiite kallt... Får väl se om vi hinner ta någon bild i maj

• rontgensyrran
    rontgensyrran skrev 2010-12-14 11:06:49 följande:
    Såklart! Jag hade för mig att jag har lagt till er alla nästan vid nåt tillfälle innan och nu helt plötsligt så är det nästan ingen på min lista. Jo nu är det en hel massa men innan.... :D
    hahahaha...jag visste det. Du fanns redan Mabaja.
  • Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-12-14 11:08:10 följande:
    hahahaha...jag visste det. Du fanns redan Mabaja.
    jo men var in igår och då fick jag ingen magmapp att kolla på! :) Men nu, och OJ vilka fantastiska bilder!
  • rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-12-14 11:06:40 följande:
    Wow superfina!!! Det är nåt speciellt med svartvita foton...
    Min favorit är den med mjukishunden på. I like!!!
    Tack, jodå jag älskar med svartvita foton. Man blir alltid lite finare på dem än övriga foton.
    Muffe80 skrev 2010-12-14 11:07:22 följande:
    Wow, snygga bilder röntgen! Såna ska jag också ta. Jag har alltid velat ta vackra bilder utomhus vid en sjö eller liknande, men att ta det i mars eller april känns liiiite kallt... Får väl se om vi hinner ta någon bild i maj
    Tack. Jag googlade runt en massa för inspiration. Själv har man ju ingen aning om vad som blir bra på bild och inte. Jag tog ju nån bild när jag var vid Vätterstranden också i Jönköping i november. Det var svinigt kallt att asa av sig jackan där! Så det blev bara några snabba bilder, sen kom ju snön och sen har man ju inte velat ge sig ut i kylan. Men april kan ju vara toppenväder, tycker nog att du kan ta lite ute och lite inne :)

Man kan med andra ord aldrig fota magen för mycket :D
  • rontgensyrran
    Mamma till W skrev 2010-12-14 11:11:55 följande:
    jo men var in igår och då fick jag ingen magmapp att kolla på! :) Men nu, och OJ vilka fantastiska bilder!
    Nähäää...vad skumt! För du var redan tillagd. Tack :D Man känner sig riktigt fin nu, var längesen man fick så många fina komplimanger. Kommer att gå runt här idag med ett smile på läpparna :)
  • Mabaja
    kajsalisa skrev 2010-12-14 10:55:59 följande:
    Tack för tipset!
    Fin hon är lillan. Å duktig och kan hålla upp huvudet. En riktig liten prinsessa...
    jag är stolt som en tupp över henne och hennes utveckling! :)

Kan tillägga att CHANGE har 30% rabatt nu i december... Jag köpte en där i stl 80G innan Wilda kom, stoppade in en hand och knöt den... Den funkade även bra när mjölken runnit till.. Nu har jag dock fått gå ner runt om så nu har jag 75H...
  • rontgensyrran
    Mamma till W skrev 2010-12-14 11:14:42 följande:
    jag är stolt som en tupp över henne och hennes utveckling! :)

Kan tillägga att CHANGE har 30% rabatt nu i december... Jag köpte en där i stl 80G innan Wilda kom, stoppade in en hand och knöt den... Den funkade även bra när mjölken runnit till.. Nu har jag dock fått gå ner runt om så nu har jag 75H...
    Åhhh herregud tjejer. De som har mycket får ännu mer!!! Jag har fortfarande 80 b. Mins tuttar har inte växt nåt alls, bara blivit bredare runt bröstkorgen. Jag vill också ha BOOOBS!!!! Inte alls avis ;P
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma