• KMW

Plus igen efter mf/ma

Vet inte. Jag tar nog gärna reda på kön medan mannen är lite tveksam. Får jobba lite på övertalningen där...

• KMW

Förra gången kände jag inget behov av att veta könet, men nu känns det viktigt av någon oförklarlig anledning.

• KMW

Nu har jag officiellt spelat säsongens sista fotbollsmatch. Fick avsluta med en bra insats och kommer sakna det redan nästa vecka. Skulle säkert kunna spela några veckor till, men är lite rädd för att få en hård boll i magen eller en ful tackling, även om det förvisso oftast är jag som står för utdelandet av tacklingar... ;)
    Hur gör ni andra med träning nu när ni är gravida?

• KMW

Tack Odd. Spännande med ditt Angelsound. Väntar på mitt också.

• KMW

Grattis Odd. Själv börjar jag börjar jag bli riktigt tveksam till det här. Provade mitt Angelsound idag och hörde inte ett smack, bortsett från mina egna hjärtslag. Fan, fan, fan!!! Tycker heller inte att jag känner att livmodern kommit upp något som du beskriver Odd.
    :(

• KMW

Tack fina Lisa!! Blev så desperat att jag ringde och gjorde en kub-anmälan så att jag kan få se fostret om 1 1/2 vecka. Vi hade ev tänkt göra det ändå, men nu tog jag beslutet på eget bevåg. Enligt bm jag pratade med har jag gått 11 fulla veckor idag enl ul, inte 10+4 som jag trodde.
    Ska in och lämna blodprov redan i em...

• KMW

Ah, va tusan det blir som det blir. Har hjärtat slutat slå så har det, och då känns det iaf bättre att få reda på det snart, eller hur?!
    Känner mig ju fortfarande gravid. Trött-check, svullna bröst med stora, mörka bröstvårtor och tydliga blodådror-check... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma