needtobreathe skrev 2011-03-04 21:36:58 följande:
Haha, Smålands.. jag har lämnat överfulla Huddinge för dig nu ;) Kom in en me ambulans som fött där, haha ballt! ;)
CTG registrerade "väldigt oregelbundna värkar" tydligen, vadå värkar? Hah! Äre såhär de känns äre ju ok! ;) Tss. Och Devin mådde som vanligt jääättebra därinne, "Vild bebis du har.." NÄHÄ? Läkaren kom tillslut o kände på tappen som va "Lite mjukare än vanligt och öppen 1 cm" dvs typ ingenting! :) Fick en spruta för lungmognaden om de mot aaaall förmodan skulle dra igång men annars hem med.... SÄNGLÄGE! Ja eller hur.. Ska ringa in igen direkt när de blir värre.. Fick komplimanger iallafall för hur smidig jag var med min lilla mage! Wooooho.. den tackar vi för! :D
Ja då var du igång nu då! Men får hoppas att han vill lugna ner sig lite då din vilding! Du är nog i den där latensfasen! :) Så håll ut, nu kommer han! :)
Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:37:14 följande:
Haha nej du mabaja, här hålls byxorna på tills de sliter av mig dom! Men knullruffs kan jag bjuda på

Tänk själv synen på personalen när du kommer in med byxorna vid knäna och knullrufs! Nog för att de sett det mesta, men lite kul skulle det ju vara... :)
Jag var också så att jag ville ha på mig kläderna så länge som möjligt. När de undersökte mig hade jag kjolen på. Inte ville väl jag blotta mig heller... haha. sen att jag inte vet när trosorna rök är en annan sak.. Lustgasen är borta, puts väck och så gick det alldeles utmärkt att ligga där halvnaken! :)