• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-03-04 16:35:56 följande:
    Sitter i bilen nu o väntar på C som handlar mat :) Men nu gör de riktigt ont i ryggen o magen, tårarna rinner tillome, haha. Kan väl beskriva de som mitt ena missfall ungefär, den smärtan.

Jaja, är väl på förlossningen om 30 min ungefär.

:)
    osar det en liten devin tro? =) Hoppas Charlie är envis och följer med för det verkar ju som att det händer nåt!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 17:03:12 följande:
    Haha ja får väl tänka så ;) Tss. No, men nån undersökning o koll av UVI kanske.. standard! UL? Nä de trorja icke.. möjligen VUL men då för o kolla tappen..
    håll oss uppdaterade! :) Så spännande, du håller action i tillvaron!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 17:12:25 följande:
    Nu är matstoppet slut.. så anländer förlossningen om 10 min, återkommer o svarar då! :D
    blir spännande att höra om det blir en Devin i helgen eller ej! :)
  • Mabaja
    lsabelle skrev 2011-03-04 18:00:19 följande:
    hur gick vulet då telgebo?
    åh nej! Nu börjar det igen... (Har varit en del dispyter om det)
  • Mabaja

vilken snäll make jag har här hemma! Här försökte jag vara lite mysig- vi står och lagar mat... Så gav honom en kram.. Han står och tuggar rödlök och spottar en bit rätt i ansiktet på mig... "tänkte att det kanske hjälper mot munsår"... Jag har hela ansiktet full i fula herpessår... Ja vi är lite störda i den här familjen!

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 18:08:54 följande:
    Jag ligger här me ctg kurva nu, o herreguuuud va dom skriker från andra rum!! Snart lägger ja benen på ryggen o drar härifrån.. låter inge kul o föda barn ;)

Bltr; 100/80 (högsta undertrycket hitills)
    Temp, 36,7
    Urinsticka; blank
    vi hörde ingenting när vi var inne... Kanske är bättre isolerade i Uppsala.. haha Eller så var det för att vi var nr 3 som fick barn den natten/morgonen.
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 18:12:57 följande:
    ÅÅÅÅÅÅH BEBISSKRIK!!! Nu kom den ut på hon som skrek!!
    blir du sugen? :)
  • Mabaja

Telgebo: Men förlorat har du ju inte gjort, de lever ju och har det bra, eller? Det är bara att de inte bor hos dig 24/7? Jag har förlorat 2 syskon och min mamma men då är de ju begravda.. Jag har inte förlorat min syster som jag inte får träffa (fosterhemsplacerad hos sin faster), utan henne får jag vänta på tills hon är så pass stor att hon får välja själv. Bara en tanke...

• Mabaja

Haha, Lilltjejen är väldigt lättroad här hemma. Hon har hittat sin pappas strumpor som är utmärkta att tugga på! Himla tur att de är nytvättade för annars hade hon legat typ död här bredvid!

• Mabaja
    telgebo skrev 2011-03-04 18:26:35 följande:
    jo jag har förlorat de är ju inte mina längre
    De kommer aldrig vara någon annans än dina och pappans.... Så på det viset förstår jag inte... En annan sak är väl om de är döda eller bortadopterade.. Nu har ju en annan vårdnaden och du får ju träffa de varje vecka.. och vårdnaden kan man ju ändra på... Lite jobbig procedur men det går...

Jag själv är uppväxt i fosterfamilj men jag blev aldrig "deras" barn, jag var fortfarande mamma och pappas barn, även om jag inte träffade de mer än var tredje helg! och Sandra är och kommer alltid vara min syster även om jag inte får träffa henne... Det är ju mammas dotter och jag är mammas dotter.. Hon är ju inte förlorad bara för att hennes faster tar hand om min syster...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma