Plus igen efter mf/ma
Sitter och tokbölar! De ringde precis från Ultragyn med mina provsvar från KUB-testet! Båda tvillingarna har fått risken 1:20000 !!!!
Så lättad!!!
Sitter och tokbölar! De ringde precis från Ultragyn med mina provsvar från KUB-testet! Båda tvillingarna har fått risken 1:20000 !!!!
Så lättad!!!
TACK!!!!

Tack alla!! Sambon kommer bli överlycklig och LÄTTAD!
Angelina vi körde pergo en månad! Min äl kom inte varje månad efter alla missfall...
Dålig dag!! Mår illa, kräks och migrän. Omöjligt att säga vad som är vad....
SoMa har inte du varit på Kreta onödigt länge nu? ;)
Jag ringde precis sjukvårdsrådgivningen ang min migrän och vad jag kan ta.. står inte ut mkt mer känner jag... hon läser innantill i FASS och rekommenderar alvedon 8 stycken per dygn.... alltså.. som sjuksköterska är det tämligen värdelöst att ringa sjukvårdsrådgivningen...
Ringde närakuten i Jakobsbergoch pratade med en sköterska som rådgjorde med en läkare som gav mig tillåtelse att ta EN citodon men inget mer... läser själv i fass så står det att det ska undvikas under första trimestern och att man ska vara restriktiv..
Jag får dra ut på det och ta den när jag ska sova... guuud vad jag vill ta min migränmedicin nu.... :((
Undrar om min migrän kan ha att göra med att jag slutat med crinone-gelen nu? bläää...
Ska snart ta den utlovade citodondosen och sova och bara hoppas det är borta i morgon så jobbet blir uthärdligt...
Telgebo, kan inte hjälpa dig tyvärr