• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Sitter och tokbölar! De ringde precis från Ultragyn med mina provsvar från KUB-testet! Båda tvillingarna har fått risken 1:20000 !!!!

Så lättad!!!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-08-24 15:34:04 följande:
    Du får inte skrämmas sådär mct. Trodde ju att det hade gått åt skogen när du skrev att du tokbölade.
    Det här är ju underbara nyheter!!! Många grattiskramar!
    Förlåååååt!! Lyckogråt!! Solig
    FruW skrev 2011-08-24 15:38:54 följande:
    Underbart MCT, du kommer få världens finaste tvillingar!!
    Å du världens finaste trillingar mimmi! hihi! Solig
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-08-24 15:19:28 följande:
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    GravidGravid
    SkålSkål
    NalleNalle
    Hurra för MCT:s tvillingar!
     Hjärta
  • MCT79

Tack alla!! Sambon kommer bli överlycklig och LÄTTAD!

• MCT79

Angelina vi körde pergo en månad! Min äl kom inte varje månad efter alla missfall...

• MCT79

Dålig dag!! Mår illa, kräks och migrän. Omöjligt att säga vad som är vad....

• MCT79

SoMa har inte du varit på Kreta onödigt länge nu? ;)

Jag ringde precis sjukvårdsrådgivningen ang min migrän och vad jag kan ta.. står inte ut mkt mer känner jag... hon läser innantill i FASS och rekommenderar alvedon 8 stycken per dygn....  alltså.. som sjuksköterska är det tämligen värdelöst att ringa sjukvårdsrådgivningen...

Ringde närakuten i Jakobsbergoch pratade med en sköterska som rådgjorde med en läkare som gav mig tillåtelse att ta EN citodon men inget mer... läser själv i fass så står det att det ska undvikas under första trimestern och att man ska vara restriktiv..

Jag får dra ut på det och ta den när jag ska sova...  guuud vad jag vill ta min migränmedicin nu.... :((

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-08-28 18:04:27 följande:
    Stackare MCT! Hoppas det blir bättre snart!

Är lite nervös, sambon är på jobbresa på andra sidan Europa, och han kommer hem först på onsdag morgon. Försöker ta det superlugnt så inget triggar bebben att titta ut innan dess. Har dock en nära vän som kan rycka ut om något händer, vilket det bara INTE FÅR göra!!!!! Gah, bara 4,5 vecka kvar ju!
    Shiiiit är det så nära! Gud vad spännande!
  • MCT79

Undrar om min migrän kan ha att göra med att jag slutat med crinone-gelen nu? bläää...

Ska snart ta den utlovade citodondosen och sova och bara hoppas det är borta i morgon så jobbet blir uthärdligt...

Telgebo, kan inte hjälpa dig tyvärr

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma