Plus igen efter mf/ma
..... less!! Kvar över ett i natt var jag upp på toaletten, HELT smärtfri... och nu... gissa vem som är tillbaka?!
..... less!! Kvar över ett i natt var jag upp på toaletten, HELT smärtfri... och nu... gissa vem som är tillbaka?!
Jobbade ändå... "typ"...haha-- jag var där! Gjorde lite nytta iaf.. =)
Har fått helkroppsmassage på eftermidddagen... bortsett från partiet från midjan till mitten av låren... handflator, hårbotten..allt... ljuvligt.
Men hon var måttligt imponerad av mina knutor och spänningar men vågade inte ge på dom mer än såhär.. Hon vill se hur jag reagerar på det här och sedan ev jobba vidare med nacke/axlar... det borde väl vara ok eller??
Leaeva och Kjaam ni är inte riktigt kloka! Ni fick mig att gapskratta rakt ut! Läste högt för sambon och han är (som familjebehandlare/socionom) djupt oroad över din mentala hälsa Leaeva.... iaf blev han det efter frågan "vem är Winston?" och jag svarade "en prick i taket".. som om det vore det mest naturliga i hela världen! hahah!
Grattis Angelina till lyckat KUB! Jag tror de flesta massörer säger inte före v 12 och inte efter v 32... sen är det inte alla som masserar gravida heller... jag fick en liten skrämsel idag och förmodligen har det inget samband men jag tror jag väntar med mer massage....tyvärr... Fortfarande huvudvärk. ;)
Hej tjejer.. idag fick jag mig en riktigt skrämselattack...
Var på ett kbt-samtal genom jobbet och på väg därifrån till jobbet skulle jag på toa en snabbis.... stooor brun flytning... det var så mitt MA startade i mars..
Total panik... tog mig ut ur byggnaden och ner på gatan... visste inte åt vilket håll jag gick eller skulle gå eller vad jag skulle göra men tog mig samman och ringde sambon...
Han sa åt mig att ta en taxi till gynakuten på danderyd så skulle han möta mig där... å så blev det...
Jag blev kollad med blodprover, gynundersökning, VUL +UL.... de små mår bra båda hade jättefina hjärtslag och den ena sprattlade som vanligt medan den andre sov... gud vad jag grät... var helt säker på att det var kört!!
Jag hade 3+ på vita blodkroppar vilket kan tyda på en urinvägsinfektion så jag fick recept för det under tiden de skickar på odling.. har inga symtom egentligen mer än att jag måste på toa NU och ofta... men det svider inte.. hon sa dock att man ofta har andra symtom under grav. Jag får lätt ont i nedre delen av magen när jag måste kissa så det är säkert bra att det behandlas.
Hon kan inte säga varifrån blödningen kom men jag ska vila och ta det lugnt... (inte nödvändigtvis sängläge) Tappen var stängd hela vägen som den ska men hon kunde se lite lite blod som förmodligen kommer komma under dagen...
USCH vad rädd jag blev.. och nu är jag helt slut!!