Plus igen efter mf/ma
Nuttans Mamma skrev 2011-03-22 10:17:58 följande:
Okej, för jag är ju bara i vecka 7... o blev lite orolig när du sa så... men varför skulle man egentligen inte får arbetsrehaba om man är gravid, inte logiskt väl? Jag har ju panik o stress, vilket är inte alls bra för barnet.. :O/ För min rehabperiod kommer gå ut 17/8 -11 och min sjukpenning tar slut 20/10 -11. Sen måste jag vara helt arbetsför? Eller söka något på halvtid? Hjälp!!!Men i höst så är du väl mammaledig? Då har du ju föräldrapenning? Eller?
Det är sjukt det här...gissa vem som ringde nyss? Jo dagens möte är inställt pga sjukdom....fy fan helt otroligt.
Yes då behöver jag inte bli beskylld att inte ha berättat. men kärringen kommer ju dokumentera ändå på fredag och så kommer min stödkontakt tillbaks kanske på månda och läser det där och jag ska inte till stödkontakten förrän den 5 april (1 vecka innan KUB).
Va så skumt nu när tjejen från rehab ringde och sa att det var inställt så sa hon att min stödkontakt ringer dig sedan. Va?? Ähh varför då. Brukar hon aldrig göra, jag har ju bokade tider redan fram till maj så jag vet när jag ska till henne nästa gång så nu börjar jag nojja att tänk om hon redan vet och jag tycker att min samtalskontakt alltid är sjuk, varannan gång ställs det in pga sjukdom.