Vi som hade Bf januari/februari 2010
Hej allihop! Det var längesen jag skrev men det är sommar och jag sitter inte lika mycket vid datorn
Idag blir Simon och Lukas 7 månader. Det är verkligen två glada och snälla killar. Det har blivit lättare nu när de sitter. I fredags var jag iväg till stranden med dem, själv, och det gick hur bra som helst! Vi åkte dit efter de hade ätit frukost och de somnade i sin vagn så fort de lade ner huvudet i den
. De sov då i 1,5 timma och jag hade egentid! Annars har man ju massa måsten hemma. På stället vi var finns det en kiosk så vid lunch värmde jag maten där. Sen sov de ett tag till. Gick som en dans!
Imorgon börjar min sambo sin semester. Han ska vara hemma i sex veckor. Det ska bli så underbart! Jag är bara lite rädd att man ska bli för bekväm lagom tills han börjar jobba igen haha.
Våra dagar flyger verkligen iväg. Vi hittar ofta på saker eller har besök, vilket är väldigt kul. Har nog inget att klaga på hihi.
På måndag ska vi börja ge lagad mat två gånger om dagen så nu gäller det att ha mycket mat hemma
Sköt om er!