frökenmumin skrev 2010-09-08 14:51:45 följande:
Här har det varit ett par sömnlösa nätter nu, Max har som sagt haft hög feber i flera dagar. Nu verkar det dock som febern äntligen har gett med sig. Verkar som att han har haft tredagarsfebern.
Febern kom ju från ingenstans (ingen förkylning eller nåt sånt), det blev rejält hög på en gång, höll i sig i 3 dagar och nu är dom klassiska röda utslagen här. Det ända som är lite märkligt är att dom här röda utslagen som kommer på rygg och mage och är klassiska för tredagarsfebern även har dykt upp i ansiktet på honom. Så jag upplever att han fortfarande ser rätt hängig ut...lilla plutt
Själv känner jag mig som ett vrak, men förhoppningsvis får jag en skaplig natt inatt
Det låter som att ni har haft en riktigt jobbig period. Hoppas verkligen att ni får sova inatt. Har din man kommit hem så att han kan hjälpa dig?
Idag blir Simon och Lukas 9 månader. Idag var det första gången för babysimmet för i höst. Vi gick i våras och fortsätter alltså nu. De tyckte det var riktigt kul. Men nu sover de fast att de inte brukar sova vid den här tiden. Det tar lite på krafterna att simma
Ett tips på overaller: H&M Online säljer overall från stl 86 för 299 kr!!!!