Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
MissHellen skrev 2010-06-01 12:43:59 följande:
I Onsdag var jag äntligen på mitt bedömningsmöte! Och hur gick de? Ja, jag vet egentligen inte  haha! En sköterska (en manlig, MYCKET trevlig!) vägde mej och mätt runt mage och höfter. Sedan kom läkaren, supertrevlig! Läste min remiss från VC läkaren, fråga om jag ville vara med i nån undersökning (men kunde inte, då jag har horminspiral) och sedan fick jag ett häfte om operationen. Skulle bli kallad till "viktmöten" (1-3 st, han visste inte riktigt då dom håller på att göra om) med dietist, psykolog och läkare. Blir jag godkänd av dom och jag fortfarande vill, så får jag operationen. Men, jag har alltså egentligen inte blivit godkänd än?
 haha! En sköterska (en manlig, MYCKET trevlig!) vägde mej och mätt runt mage och höfter. Sedan kom läkaren, supertrevlig! Läste min remiss från VC läkaren, fråga om jag ville vara med i nån undersökning (men kunde inte, då jag har horminspiral) och sedan fick jag ett häfte om operationen. Skulle bli kallad till "viktmöten" (1-3 st, han visste inte riktigt då dom håller på att göra om) med dietist, psykolog och läkare. Blir jag godkänd av dom och jag fortfarande vill, så får jag operationen. Men, jag har alltså egentligen inte blivit godkänd än?  Nån mer som har varit med om de?
 Nån mer som har varit med om de? 

Jag kan inte ta medel som man kan köpa då de är i kapslar och dem sätter sig bara och stoppar i magen så jag får ont.
    Jag kan inte ta medel som man kan köpa då de är i kapslar och dem sätter sig bara och stoppar i magen så jag får ont.