Inlägg från: Soulstar |Visa alla inlägg
  • Soulstar

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Glaadis skrev 2010-05-18 21:00:33 följande:
    En vecka kvar till op och nu är jag jätte nervös.
    Det kommer gå superbra ska du se Om två veckor kommer du att fnissa åt hur nervös du var innan
  • Soulstar
    Lalalong skrev 2010-05-23 22:10:09 följande:
    Jag vet inte. Men jag ber om ursäkt för att jag inte bara kan vara tyst. Ledsen att jag bidrar till att förstöra. Men jag lovar. Jag ska inte fortsätta att försöka förklara. Så vi kan återgå till det tråden egentligen är till för!
    Jag tänkte snarare på alla hårda ord och arga utropstecken....
  • Soulstar
    kaylaSTHLM skrev 2010-05-23 22:26:19 följande:
    nu låter vi skåne va ifred !!! förstör hela tråden
    Leave Britney alone
  • Soulstar
    kaylaSTHLM skrev 2010-05-23 22:30:00 följande:
    hahahahah BASTARDS !!! lol
    Puss på dig för att du förstod
  • Soulstar
    kaylaSTHLM skrev 2010-05-23 22:34:42 följande:
    hahhahah snacka om trött.. så du menar att du inte kan läsa mina tankar...Det jag mena var ..Hur länge var / är ni SJUKSKRIVNA efter era GBP op ?
    Höhö, jag kunde inte heller läsa tankar. Jag var sjukskriven i 6 veckor
  • Soulstar
    kaylaSTHLM skrev 2010-05-23 22:38:35 följande:
    har du ett tungt arbete eller ?? hur kommer det sig.. bara nyfiken,, inte för att klaga ... vart sjukskriven 2 veckor .. och helt ok med mig .. kanske e olika från sjukhus / Stad
    Nej gud nej, kontorsjobb. Fy vad nedrigt att det är så olika egentligen, men på St Göran (där jag är opererad) sjukskriver de alla sina GBP-patienter i 6 veckor. 2 veckor låter i kortaste laget, hur har det funkat för dig?
  • Soulstar
    Smileycat skrev 2010-05-23 22:44:54 följande:
    ska väl tillägga att jag opades på Danderyd.. Urk.. nu mår jag illa, väntar bara på dumpningen  men får skylla mig själv.. Har mensvärk från helvetet och var såå sugen på choklad.. tänk på att jag skrev, VAR så sugen på.. 
    Antar att det där med att äta choklad inte kommer att dyka upp på din Att-göra-lista vid nästa mens?
  • Soulstar
    Smileycat skrev 2010-05-23 22:48:41 följande:
    hahaa.. nja..  det har gjorts förr.. men måste bara säga att jag dumpar mindre på några bitar choklad än pannkaka/ våffla
    Höhö Nu ska jag vara social med mannen. Tack för en trevlig diskussion tjejer
  • Soulstar

Fragile Angel: Grattis till viktnedgången, vad du är duktig!

Glaadis: Vad roligt att höra att det gick så bra för dig, extra roligt att läsa om just St Göran då jag är op:ad där Du ska se att du mår bättre snart

Titti Långstrump: Vad härligt att du mår så bra

frökenKAJO: Välkommen över till andra sidan. Jag hade typ föda-barn-ont i vänstra sidan av bröstkorgen i en och en halv vecka efter op. Sen försvann det Håller tummarna för att det går fortare för dig

Alla ny-opade: Grattis

Alla på väg till bedömning: Lycka till!

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)