Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
 Kommer bli fin fint!
  Kommer bli fin fint!   

Kommer bli fin fint!
  Kommer bli fin fint!   

Nu har jag börjat tappa hår... ordentligt! Drar jag handen genom håret får jag med mig en hel tofs i handen. Ni som varit op:ade länge, när stannade det av? Eller blev ni flintis?   

vänat & james: Tack för era svar och tack och lov. Det får vi verkligen hoppas så att jag slipper gå med keps resten av livet, blir lite klurigt på kontoret och kundmöten haha   

Tappa lika mycket hår som en angorakatt = inte roligt
Få tillbaka håret på sikt när vikten stabiliserat sig = ok, inte jätteroligt (det hade varit jätteroligt att slippa tappa det alls   ) men det är okej i alla fall.
  ) men det är okej i alla fall.
james: Tussarna är värst, man känner sig sjuk ju   

Jag kanske kan konvertera till islam lite fort? Så om allt ramlar av kan jag gå med slöja tills det växer ut igen?   

ChokladMoshin: Grattis   Förstår att det är blandade känslor, men grattis
  Förstår att det är blandade känslor, men grattis   

Själv var jag idag på återbesök hos dietisten, och hon "skällde" lite på mig. Jag går ner för fort. Mycket beror det på att jag har svårt att få i mig tillräckligt med mat, mellanmål osv. och vi kom gemensamt fram till att det beror på frukosten. Mina dåliga dagar (de dagar då jag äter alldeles för lite) börjar med att jag inte får i mig en smula till frukost. Jag öppnar kylen och skafferiet och känner bara blääää för allt vi har, INGENTING känns som jag skulle kunna få ner. Så nu ska jag jobba med frukosten. Måste skärpa mig   

Väger nu 93 kilo   Och för två veckor sen vägde jag 98,8....
  Och för två veckor sen vägde jag 98,8.... 
Någon som har något bra tips på frukostmat? Jag är sjukt morgontrött, så jag kommer tyvärr inte att palla att göra smoothies och sånt, även om det vore toppen. Orkar inte ens koka ett ägg på morgonen   

Klart man kan koka kvällen innan!!! Smarto
  Klart man kan koka kvällen innan!!! Smarto   Behöver ju få i mig mer protein, efter vad dietisten säger, och alla bäckar små... Tror jag ska koka ägg redan ikväll
  Behöver ju få i mig mer protein, efter vad dietisten säger, och alla bäckar små... Tror jag ska koka ägg redan ikväll   

Ni är smarta ni tjejer
  Ni är smarta ni tjejer   Jag skyller på.... proteinbrist! Det blir man säkert korkad av!
  Jag skyller på.... proteinbrist! Det blir man säkert korkad av!