skärgårdsbo skrev 2010-06-24 21:13:36 följande:
Hej,
jag fick mitt andra dumpningsanfall i tisdags kväll och mådde sen dåligt hela natten. Inte så akut som under själva anfallet utan mer olustigt och lite värk i magen. I alla fall så illa att jag inte kunde sova.
Under onsdagen var jag helt under isen hela dagen och sov mest men idag har jag fram till lunch mått ok. Men på eftermiddagen fick jag en molande värk i hela magregionen.
Jag op:ades för 4 veckor sedan.
För ett halvår sedan ungefär fick jag problem med gallstenen och har för mig att det kan komma tillbaka när man är gbg-opererad. Är det någon här som har problem med det? Börjar misstänka att det är gallan och inte en segdragen dumpning.
Så typiskt om jag ska börja må dåligt av gallan nu efter 4 veckors sjukskrivning för gbp då jag har mått jättebra. Jag ska dessutom börja jobba på måndag och skulle gärna vilja få tillbaka mina krafter innan dess.
Någon som känner igen sig i detta tro eller har jag drabbats av någon ovanlig dumpningseffekt?
Vid vikt minskning är de mycket vanligt att man får pgallproblem!! Så de är allas inte alla oavnligt detta oavsett du går ner mycket i vikt på grund av GBP pertion eller av andra orskaer.