Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
av alla er här i tråden., är det någon som ska göra en sleeve op istället för "den riktiga??

av alla er här i tråden., är det någon som ska göra en sleeve op istället för "den riktiga??

men det är smällar man får ta. de rasar väl av igen efter förlossning
 men det är smällar man får ta. de rasar väl av igen efter förlossning 

fast om man vänder på frågan då. är det komplikationer om man är opad och går ner i vikt och sen blir gravid?

är det ingen av er som är tveksamma till operation? ingen som är nojjig över allt som är efter op med litet intag av dryck tex?

Jag var lite nojig innan, och kan känna av det titt som tätt även nu, trots att jag haft noll komplikationer hittills, peppar peppar.
Dricka har jag kunnat göra så gott som obegränsat, det var jag mycket orolig över innan. Dumping har jag inte drabbats av, det var en annan oro.

känns bra kan jag tänka mig
  känns bra kan jag tänka mig   

hur länge efter operationen blir man sjukskriven? man kan väl inte gå tillbaka till arbetet dagarna efter eller?

Nu har jag tagit mig i kragen och letat upp nummret till kirurgen dit remissen är skickad. Jag kommer bli kallad i början av september. Nervöst och spännande på samma gång. Puh!