Inlägg från: PennyJenny |Visa alla inlägg
  • PennyJenny

BF November,2010 DEL 2

yonasam skrev 2010-05-04 06:51:53 följande:
    frogster: Hoppas det går bra när du berättar, förstår att det inte är så kul att göra det efter reaktionerna på din brors nyhet...V 15 Idag :)Lyckades dock inte alls höra ngt på det jäkla Angelsoundet igår...och nu är jag helt öm i magen:(Fick ett glädjebesked i slutet av förra veckan...efter en slitsam skilsmässa för 3 år sen och en ännu mer slitsam och tärande bodelningsfight så har jag vunnit huset så nu behöver jag inte bo på Hisingen, har vantrivts mycket här...Ska bli kul att inreda ett rum åt bebis :)
    Har du testat att lyssna riktigt långt ner, nästan i ljumsken faktiskt? DÄR hittar jag mitt lilla lejonhjärta :) Varenda gång! Man undrar ju varför h*n ligger där och trycker när h*n har hela magen full med plats ;)

OJ vad ni skriver, känner att jag hinner inte riktigt med!
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-05-04 07:06:52 följande:
    Usch va jobbigt när andra inte kan glädjas åt ens bebis Det är ju så underbart att berätta hur många barn man har sen innan! Och det är tråkigt när andra är så neg och tror man inte ska klara av sina barn, även fast man är själv! Det är ju skittufft men det går! Här har alla blivit jätteglada, vi kämpade ju oss blå m dottern. När vi berättade för våra föräldrar nu blev de ganska chockade och sambon tyckte de inte visade samma glädje men jag sa att de är såna och de är glada ändå fast de visar det på ett speciellt sätt!Idag ska vi till Gbg, och jag fick ett infall igår så jag har bokat ul och fick tid halv ett idag! Jag vet jag är fånig kanske men jag vill göra ett ul till nu när jag passerat de kritiska veckorna och innan vi åker på semester. Så håll tummarna för mig idag, jag är så nervös!!!!
    Håller tummarna för dig och för Maddie72 som ska göra UL idag :) Mysigt!!
  • PennyJenny

Frogster: Vilken idiot :( Du FIXAR DETTA själv utan hans hjälp, tro mig! Men jag förstår att du känner dig ledsen, lurad, arg, förvirrad - allt! Ååååh, jag blir så upprörd och tycker så sjukt synd om dig *kramar om hårt*

Vi finns här som små cyberaxlar i rymden att gråta ut mot!!

• PennyJenny
    popcornplaya skrev 2010-05-04 15:52:06 följande:
    Idag är en lycklig dag för oss här hemma annars. Sambon fick reda på att han antagligen kommer få en anställning igen, vi har beställt bröllopstårta och även håruppsättning och sminkning för mig till den stora dagen.En bra dag helt enkelt
    Grattis, härligt :)
  • PennyJenny

Chanell och Maddie72: Grattis till lyckade UL, trots strul för dig Maddie!

• PennyJenny
    NoahLeah skrev 2010-05-05 14:02:49 följande:
    Imorse var jag och gjorde nupptest och fick bra resultat 1:1400, mao låg risk för kromosomfel..känns skönt.Allt annat såg bra ut och fick vara kvar på vecka 11?5, får se om det blir ngn ändring på RUL.
    Gott att höra :)

.................

Själv TROR jag att jag känner bebis ibland när den kör emot en riktigt full urinblåsa eller ibland lite i "ljumsken" typ. Jag har moderkaka i framvägg så ordentliga sparkar får jag nog vänta på länge till :(
  • PennyJenny
    Catt skrev 2010-05-05 15:35:54 följande:
    Taniko, skönt att det gick bra idag =)Var också på kub imorse. Så kul att få se det lilla livet. vecka 12+4 och h*n sparkades och viftade där inne i magen. Mys att se. Fick en risk på 1:20.000 så det känns skönt =). Finns bild på bebis (som mer ser ut som en fågelunge på bilden ;)) på min blogg www.lillagrodden.wordpress.com om nån är nyfiken.Har ni något som ni bara måste äta/dricka just nu? Här är det kolsyrat vatten som gäller då det hjälper mot illamåendet lite då och då ;).
    Så söt så :)
  • PennyJenny

Alltså... Skratta inte ihjäl er nu men vet ni vad jag gjort? Jag har köpt ett intelligender-test Hahaha, jag tycker ju det är så sjuuuukt kul med såna här grejer att jag kunde inte låta bli när jag snubblade över en svensk sajt som sålde dessa test. Tror inte särskilt mkt på dom men tänkte göra det som en kul grej!

Ska bli kul att se om det stämmer överens med köns-UL i v23 sen :) Hahaha!

• PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-05 19:15:54 följande:
    vad e det för nåt?
    Det är ett test som genom urinen ska kunna påvisa pojk eller flicka. Har läst lite trådar och det ligger väl på ca 70-75% chans att det stämmer. Men man får ju ta det med en nypa salt helt enkelt. Jag tycker sånt där är jättekul, ungefär som "ringtestet" osv. Man får ta det för vad det är liksom :)
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-05 19:18:14 följande:
    Längtar såååå tills rul =) Imorn är de 3 veckor kvar =)
    Jag med!! 1 juni ska vi dit :)
  • PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-06 08:58:00 följande:
    aha en kompis till mig köpte ett sånt från usa o kissade på det. det visade flicka men hon fick en pojke men jag tycker sånt e spännande ändå även fall man vet att det inte stämmer till 100%. jag älskar såna saker
    Hahaha, jag med Man får ju ta det med en nypa salt och se det som en kul grej!

HelenC: Vilken pärs, jag blev helt kall när jag läste och sen sååå lättad när jag hörde att allt var bra. Puh!

Frogster: Det man behöver är ju blöjor (börja bunkra ganska snart, blöjor är dyrt), lite ombyten (du har kanske vänner som vill skänka/låna ut lite kläder t ex??) och en vagn skulle jag ju absolut rekommendera :) Kolla blocket!! Där kan du göra grymt fina fynd till kalasbra priser!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2