Inlägg från: PennyJenny |Visa alla inlägg
  • PennyJenny

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-05-11 19:21:50 följande:
    Haha näe Ja luktsinnet är det inget fel på iaf just nu!Förresten har ni fårr fint hår och hy? Jag har jätteglansigt o fint hår igen och hyn är mkt livligare i ansiktet!
    Grattis!! Mitt hår och min hy är KATASTROF kan jag säga :(
  • PennyJenny

Större bröst hade jag gärna sluppit :) Mina är (lagom) stora som dom är och blir för stora när jag är gravid tycker jag!

Sköööönt att slippa hålla in magen (numera försöker man ju nästan puta istället, hahaha).

Mitt luktsinne denna gången är helt ok. Kan fortfarande vara nära sambon osv ;) När jag var gravid sist tålde jag knappt lukten av mitt ex huvud. Tyckte han STANK i hårbotten och blev nästan äcklad {#lang_emotions_embarassed} Stackarn...

• PennyJenny
    yonasam skrev 2010-05-12 06:39:49 följande:
    Min man bara skrattar och säger att vi öppnar mejeri och säljer mjölk sen :) som om jag vore en annan ko!Känner mig dock mer som en flodhäst, lite som Gloria i Madagaskar faktiskt...
    Hahaha, men Gloria i Madagaskar är ju helskön och en väldigt vacker flodhäst åtminstone ;)
  • PennyJenny

Kan vi inte göra så att alla (som vill såklar) skriver in vad man tror det är i magen. Så får vi se hur rätt vi haft det vid RUL/Könsulj/Förlossning? :)

Jag kan börja:

PennyJenny: Tror POJKE

• PennyJenny
    popcornplaya skrev 2010-05-12 08:56:07 följande:
    Usch jag vågar inte gissa alls. Jag har ingen aning. Jag gissar inte ens när sambon frågar vad jag tror.
    Alltså, jag är 110% säkert. Sambon också! Vi kommer lätt trilla av stolen om de säger att det är en tjej där inne (Vill dock poängtera att könet spelar ingen som helst roll!!)
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-05-12 09:14:38 följande:
    PennyJenny: Tror POJKEKicki08: Tror POJKEChanelll:tror FLICKATänkte kanske att Helen C kunde göra en länk i ts sen och klistra in den där så vi inte tappar bort den här eller att den blir felaktig Blev ju lite tokigt med bf listan tänkte jag på Så kan de som vill gissa
    Good idea :)
  • PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-12 12:12:58 följande:
    vart bor du nånstans?jag har varit på emma ulklinik 2 ggr för tidigt ul denna gången. dom e väldigt trevliga. ska dit nångång i vecka 28 och göra 3d ul.  jag tror att de kan se könet i vecka 16. jag håller tummarna
    Vi har bokat köns-ulj i v22 där. Det var det tidigaste man kunde boka det på Emmakliniken.
  • PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-12 12:14:01 följande:
    PennyJenny: Tror POJKEKicki08: Tror POJKEChanelll:tror FLICKAWilliams Mamma 070824: Tror POJKEFrogster: Tror POJKEHelen C: Tror POJKEBisquit: Tror flickaRosen: tror flicka
    Hahaha, blir det som vi alla tror får vi måååånga pojkar här
  • PennyJenny

Hahaha, HÄR har vi beviset på att det måste vara en pojke i min mage:

Pojkgraviditeter mer krävande?
    Forskare vid ett sjukhus i Boston, USA, analyserade kostintaget hos 244 gravida kvinnor och fann att de kvinnor som var gravida med pojkar hade ett 8% högre intag av protein, ett 9% högre intag av kolhydrater, ett 11% högre intag av animaliska fetter och ett 15% högre intag av vegetabiliska fetter jämfört med kvinnor som var gravida med flickor.
    » Average energy intake among pregnant women carrying a boy compared with a girl
    Detta kan tolkas som att kvinnor som är gravida med pojkar kräver ett högre energiintag (sonika äter mer) än de kvinnor som är gravida med flickor.

Detta ska jag skylla på sen om det är kille där inne

• PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-12 13:54:23 följande:
    aha men då har du bokat kön i 3d/4d? för på deras sida står kön från vecka 18. jag får reda på könet i o med fvp så jag ska välja ett 3d ul på ansiktet på emma ulklinik. ska bli jättespännande jag har ju exakt likadan graviditet som med pojkarna förutom att jag e pigg denna gången men jag tror ändå jag får en tjej wow vilken fin mage!
    Japp, det ska bli 3D/4D då :) Har aldrig gjort det så det ska bli superspännande! Och då ska även barnen få följa med :)  (Vill ju ha RUL avklarat så man vet att bebis är frisk där inne)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2