Inlägg från: PennyJenny |Visa alla inlägg
  • PennyJenny

BF November,2010 DEL 2

popcornplaya skrev 2010-05-12 15:01:41 följande:
    Åh jag skulle också vilja göra 3d/4d men det är alldeles för dyrt. Tycker det kostar tillräckligt med bara vanligt köns ul när man inte har bästa ekonomin. Jaja vi får väll se om vi lyxar till det....
    Fast på Emmakliniken kör de kombinerat könsulj och 3D/4D samtidigt. 1000:- kostar det vilket jag tycker är en ganska rimlig summa ändå (allt är relativt iofs...)
  • PennyJenny

Tur jag har mitt Angelsound så jag vet att bebis lever där inne. Är ju ändå mitt fjärde barn men ändå känner jag bara ytterst diffust än så länge, inga säkra tecken här inte! Men den som väntar på nåt gott

• PennyJenny

Tog precis en bild, får ju inte vara sämre än er Ligger i mitt galleri! Nu syns det iaf att man är gravid och inte bara tjock

• PennyJenny
    Helen C skrev 2010-05-13 11:48:13 följande:
    Jätte fin mage... Vi e nog lika "stora"  Så roligt när man ser de där med naveln. Ser ut som man har ett hål rätt in där haha...
    Hahaha, jaaa! Fast sådär ser jag ut som höggravid också. Min navel har aldrig ploppat ut utan jag har varit helt platt mitt på magen, ser supermärkligt ut ;)
  • PennyJenny
    Helen C skrev 2010-05-13 12:12:52 följande:
    Min har ju ploppat ut senare under graviditeten, får se om den gör de denna gången oxå...Någon som börjat få hormonrand än?? Jag har fått halva från naveln och uppåt
    Nix, ingen rand här än :) Har knappt haft synlig förut heller faktiskt förren lååångt senare (och då ganska ljus).
    Frogster skrev 2010-05-13 12:52:12 följande:
    Ja jag har börjat få en rand från naveln och ner. Än så länge väldigt ljus...Vilken fin mage du har PennyJenny!Kanske en jättedum fråga men... Ni som fått barn tidigare och nu har ganska mycket mage. Är det en hård, "riktig" gravidmage?Bara jämför med mig själv som bara ser ut som en stor degklump! HahaNi är såååå fina!
    Tack! Ja, min är typ ganska "hård" eller fast eller hur man ska säga *S* Den är iaf inte mjuk som om man vore överviktig eller så :)
  • PennyJenny

Min Engla: Lycka till :) Får väl kika inom om man har vägarna förbi Hbg nångång, skåning som man är!

Jag har tid för RUL 1/6. Börjar bli äckligt nervös redan... Är rädd att man ska hitta nåt fel! Huuu.....

• PennyJenny
    sebbe123 skrev 2010-05-14 16:33:22 följande:
    Nästa fredag är det äntligen dags för mitt kub test tror jag är sist av alla här inne, men så har jag bf sent i november också Verkar vara många som känner av dom så nu, själv så väntar man och bara längtar tills det börjar bubbla så där mysigt. Tror Bm hade skickat in papper till rul nu så snart får man en tid dit också, men det blir nog inte än på ett tag.
    Lycka till!!
  • PennyJenny
    kicki08 skrev 2010-05-15 07:36:23 följande:
    Godmorgon tjejerÄr det nån mer än jag som är väldigt konstig i magen? Jag har jättesvårt att äta ibland... det kan tvärt vända sig i magen från att ha varit jättehungrig.Oftast kan jag inte äta alls.... Igår stod jag och målle illa över lukten på grillad kyckling :-SOch jag mår ALLTID illa efter jag ätit en tallrik yoghurt på morgonen.... Känner mig trött och hängig. *suck* Är det inte meningen att man ska må bra nu? Jag mådde ju toppen dom här mitten månaderna med Theo. V 15+3 idag.
    Mår illa gör jag väl inte direkt (har aldrig gjort) men jag känner väldig avsmak för vissa smaker jag gillat förut, vitlök t ex. Urk! Är ofta hungrig som en varg men klarar bara äta max halva portionen sen tar det emot. Inget smakar gott!

Har sovit som en kratta i natt. Känns som om hela magen varit hård och spänd så jag har nog sovit oroligt tror jag.
  • PennyJenny

Testade förresten att lyssna med Angelsound igårkväll. Var ett tag sedan. Hittade som vanligt bebis direkt i vänster nederkant. Men så tänkte jag att undra om jag hör den även på höger sida (har ju moderkakan i mitten, så där hör jag ingenting). Och jo! Minsann även på höger sida :) Så nu börjar den bli "stor" där inne när man lyckas hitta den på bägge sidor magen samtidigt! Tur man vet det bara är en där inne annars kanske man hade börjat undra ;)

• PennyJenny
    NoahLeah skrev 2010-05-15 10:46:23 följande:
    Hej hopp!Sitter på jobbet (kör 7-21:30 idag o imorgon) och har världens värk i läöndrygg och ljumskar..underbart. Mitt illamående håller i sig mest hela dagen, kan även vakna nattetid och må sjukt illa, dock kräks jag väldigt sällan och det är skönt. Pennyjenny: Härligt att få höra det lilla pyret!
    Din stackare! Hoppas det släpper snart!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2