kicki08 skrev 2010-05-19 12:52:51 följande:
Usch, mina hormoner är nte att leka med denna gången. Jag känner inte alls igen mig!! BLÄÄÄ va less jag blir.Sitter på jobbet och är alldeles gråtmild. Humöret svänger på några sekunder alltså. Fy fasen.... Har aldrig varit såhär i nån av mina andra två graviditeter. Whats happening!
Skoja... Sambon fick sig en riktigt sur godmorgon-hälsning av mig i morse. Blev sååå irriterad att han tvunget måste hänga i sin j-a jobbtelefon från 7 på morgonen till 21 på kvällen. I morse rann det över när jag pratade med honom och han svarade inte för han var "tvungen att skriva sitt sms klart innan han glömde". Och så blev HAN sur för JAG var sur och sen mådde man skit och var lipig. Trist :( Men ibland känner man sig bortglömd, behöver extra mkt kärlek och "pyssel" nu som gravid. Fler som känner så?
popcornplaya skrev 2010-05-19 14:50:26 följande:
Så då har jag fått beställt en baddräkt för gravida. Hittade en för ett bra pris på HMs hemsida.
Vad bra :)
Sassa82 skrev 2010-05-19 14:26:58 följande:
popcornplaya: Jobbigt hoppas inte besvären bill vä
rre.va hos läkaren idag på MVC och blev sjukskriven på halvtid i 2 veckor för bäcken och fogar. Hon kände och klämde på mig så jag kännde mig halvt mördbultad efteråt. Så nu har jag även berättat för alla på jobbet.
Skönt att slippa jobba fulltid iaf :) Och alltid skönt när bomben är släppt på jobbet oxå, det tyckte iaf jag. Fast jag tror inte att alla vet på jobbet än faktiskt. Jag pyste ut det till dom som verkligen behövde veta och sen har jag låtit det spridas av sig själv typ

Trodde det skulle gå i 190 men som sagt, alla verkar inte fatta än :) Och jag har tunika på jobbet som döljer magen än så länge.
Helen C skrev 2010-05-19 10:30:35 följande:Ja man kan verkligen snacka nedräkning...Då är du den första i tråden som får bebis först då om du får snitt i början på Okt...
Att sova på mage skulle jag inte våga... vet inte varför....
Japp, det kan man göra :) V18+0 är halvtid för mig

Känns helt okej

Jag vågar inte heller sova på mage, även om jag hade velat det. Känns som man ligger på en vattenballong som *poff* skulle spricka *huuu*