Inlägg från: PennyJenny |Visa alla inlägg
  • PennyJenny

BF November,2010 DEL 2

Jojo 85 skrev 2010-05-27 22:44:39 följande:
    hej.. var några dagar sedan jag var inne.. min lilla tjej har varit dålig så igår spenderade hon sin tid i min famn.. nu verkar allt vara snart helt som vanligt igen. Dock slog hon sej idag o spräckte lite i munnes, men hon verkar inte lida av det nu.. hoppas det läker snabbt.Imorn ska jag o en kompis ut o käka, gå på centralbadet o relaxa o sist men inte minst bllir det BIO. förmodligen ser vi sex and the city 2 Idag tittade vi på 1an eftersom jag inte sett den. Nu känner jag mej helt manad för upföljaren hoppas det är bra med er alla o era bebbar i magen!?själv verkar jag inte bli någe "tjockare" men jag känner mej gravid.. längtar till 8/6 så jag får höra hjärtat så man får det bekräftat.. det "gallopperade" ju på fint i v.11 så det borde ju vara som det ska eftersom jag oxå känner mej grav o tycker mej känna bebisen då o då.. men när magen inte växer känns det lite "läskigt" eftersom den växte på förra grav..
    Åh, den filmen vill jag oxå se Det är säkert bra där inne ska du se, snart kommer de ordentliga buffarna så slipper du fundera :)
    Rosen skrev 2010-05-27 23:15:38 följande:
    jaså inte? vi här i malmö får med sig ett gult papper där det står hur mycket bebisen väger o vilken placering moderkakan ligger i o vilket datum man har bfska du ta reda på könet hos nån privat eller?får ni inte heller ett ul i vecka 33?
    Bor också i Skåne men dit jag ska får vi inte heller några papper :( "Bara" foton. Hoppas jag får en snäll BM som vill berätta könet (om det går att se!) Annars får vi så snällt vänta till 29 juni, då ska vi gå privat till Emmakliniken och kika
  • PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-28 15:36:38 följande:
    Va konstigt att alla gör olika med ul o papperna. jag håller tummarna att du får veta könet ändå jag ska till emma ulklinik  den 7 juni, ska bli kul, längtar. ska ni bara dit o kolla könet eller nåt annat roligt?
    Vi ska dit och kolla könet i 3D/4D Har aldrig gjort sånt ulj så det ska bli jättespännande. Och barnen ska få följa med också :)
  • PennyJenny
    Helen C skrev 2010-05-28 20:52:25 följande:
    Hon gjorde abort pga könet... Hon ville ha en flicka, men väntade en pojk
    Sicken idiot {#lang_emotions_yell}
  • PennyJenny
    Zazz82 skrev 2010-05-29 09:09:24 följande:
    Hej alla hur mår ni? Jag har fått halsbränna till och från nu och även fått rådet av mvc att äta hjärn tillskott. 19+0 i dag. Nu går det framåt :)
    Jag har också fått mkt halsbränna sista veckan. Särskilt om jag äter surt eller kryddad mat.
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-05-29 11:15:44 följande:
    Det är ett vitt teglehus, lite dyrare än va vi tänkt oss men det är i oerhört bra skick!Fan alltså jag nojar ihjäl mig! Jag gick in i v17 och har moderkakan bak, känner NADA! Jag ringde ju bm förra vekcna o hon sa de va helt normalt, men varför känner alla tidigare meninte jag? Hade jag haft moderkakan fram hade jag inte oroat mig men den är ju bak!? Hur ska jag kunna koppla av under semestern? Åker ju på tisdag o jag känner mig nästan gråtfärdig. kanske överdriver jag men tyvärr läser man ju här på nätet och det är inget till min fördel tyvärr
    Be att få komma och lyssna på hjärtljuden på måndag så du kan njuta av din semester! Allt är säkert heeeelt okej där inne :)
  • PennyJenny

Här är fler som nojjar för vikten! Jag har fel på min sköldkörtel vilket göra att jag medicinerar dagligen sedan ca 11 år tbx för detta. Men när jag ligger fel åt ena hållet går jag upp i vikt av luft typ ;) Och så hade jag det några månader innan jag blev gravid. Låg alltså på ca +8 kg när jag blev gravid. Och nu kanske man går upp... 15-20 kg till??? Det har jag gjort de andra gångerna nämligen. Men jag har haft ganska svårt att bli av med dom efteråt.

Men men.... till beach 2011 borde man ju vara i någorlunda form anser jag

...

Bebis som varit helvild i veckan har sedan i fredags varit jättelugn. Så trist :( Men liten lever iaf, det vet jag :)

• PennyJenny
    kicki08 skrev 2010-05-30 22:07:00 följande:
    Tjena tjejerHar inte varit inne på hela helgen för det har varit bröllop Min brorsa gifte sig igår och vi var toastmaster och toastmadame så det har funnits att göra. SUPERKUL och vackert var det Föresten så ska vi på RUL imorgon kl 8.30. Så JÄKLA nervös är jag Vi hoppas på att få reda på vad det blir för kön
    Lycka till!! Imorgon ska vi på RUL, är dödsnervööööös!!!
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-05-31 07:42:41 följande:
    Idag ringer jag bm. Jag kan inte låta bli o noja Hoppas, hoppas bm ställer upp o lyssnar på hjärtljud så man kan åtminstone njuta av sin semester (såvida hon hittar hjärtljud)Med Olivia kände jag redan bubbel vid detta laget. Vet att man inte behöver känna tidigare m andra barnet men ändå. Hoppas jag nojar i onödan!
    Lycka till, hoppas BM låter dig komma dit så du får lyssna. Jag är helt övertygad om att allt är finemang där inne
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-05-31 08:38:03 följande:
    Min bm jobbar inte idag men jag fick tid 9.45 hos en annan bm Hoppas jag får höra det jag vill höra. Vet ju att det är rätt tidigt men ja, oron finns där
    Hoppas det gick bra!!
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-05-31 11:06:08 följande:
    Tack alla, det gick bra
    Tjehooo, jag SA ju det Vad skönt, nu kan du njuuuta av semestern
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2