Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Hedi skrev 2010-05-12 08:22:52 följande:
    Chanelle: Min mamma bor pa Näset sa jag var där en snabbis i vintras när jag var hemma. Det har blivit rätt snyggt! Vad är det för bil ni ska sälja och vad ska ni köpa?
    Aha ok, va kul

Vi har en Volvo s40 och vi har kollat in en Volvo v70. Mn vi har inte bestämt till hundra vilken bil vi ska köpa men har sett två st som vi är intresserade av
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-05-12 08:32:53 följande:
    Haha ja vi får väll se. Blir att boka könsul efter man vart på rul tror jag
    Det ska vi med göra, direkt om allt ser bra ut {#lang_emotions_laughing}
  • frukarlssonn
    Hebbebebbe skrev 2010-05-12 08:38:51 följande:
    Hej..Har en flicka född nov 08 då hägnde vi också i trådar med bf okt/nov. Blev nyfiken på vilka som ksulle ha nov detta året...hopaps ni mår bra alla. Ang hyn och hår m.m så spg jag ut som världskriget med första flickan. Dålig hy, stripigare hår än vanligt och allmänt katastrofartad Med andra barnet som också är en flicka hade jag persikohy och håret va starkare än ngnsin...däremot under maningen med henne tappade jag hur mkt hår som helst. Hahaha så det finns så många skrönor, men jag undrar om det är ngn som verkligen stämmer..finns alltid ett undantag som bekräftar reglen..*S* Ha det gott alla!
    Grattis till dina barn

jag tror INTE på skrönorna om kön, men det är ändå lika kul att skoja och spekulera om det

Jag vet inte men jag känner på mig att det är en liten flicka till i min mage. Får väl se om köns ul säger samma sak
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-05-12 08:49:48 följande:
    Ne jag tror inte heller på skrönorna men det är kul. Enligt många skrönor så skulle sonen vart en tjej så nej det stämmer verkligen inte alltid.
    Ja det är kul ändå
  • frukarlssonn

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA

Tänkte kanske att Helen C kunde göra en länk i ts sen och klistra in den där så vi inte tappar bort den här eller att den blir felaktig Blev ju lite tokigt med bf listan tänkte jag på Så kan de som vill gissa

• frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-12 12:01:35 följande:
    Hi hi, kul läsning. Kan lägga till att även bullen ( min sambo, jag brukar kallas för kakan och då blir ju han självklart bullen, haha ) tror att det blir en tjej. Men men, när vi väl ligger där på förlossningen så lär vi ju upptäcka vad det är, haha.
    Ja och jag fick inte se könet först när de la Olivia på magen o jag kunde inte resa mig o kika så det första jag sa: dav är det för kön!?? Kändes som de tog flera min innan de uppfattade min fråga haha
  • frukarlssonn

Helen C fin mage

• frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-12 14:11:21 följande:
    så spännande man får ju nog oxå en dvd med sig med bilder o så hem.
    Ja, en kompis gjorde det och hon rick en dvd film med sig oxå
  • frukarlssonn

fick skulle det stå

• frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-12 14:31:09 följande:
    det e nog jätteroligt att ha som minne kan jag tänka mig. jag skrev precis till emma ulklinik och tänkte faktiskt boka ett anatomigransknings-ul. tycker det verkar vara intressant. o så kan man göra det snart ju. o sen ska jag göra ett 3d/4d ul senare, kanske i vecka 28
    Va spännande {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2