Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Rosen skrev 2010-05-12 14:31:09 följande:
    det e nog jätteroligt att ha som minne kan jag tänka mig. jag skrev precis till emma ulklinik och tänkte faktiskt boka ett anatomigransknings-ul. tycker det verkar vara intressant. o så kan man göra det snart ju. o sen ska jag göra ett 3d/4d ul senare, kanske i vecka 28
    Det va ju billigt! Vad jag hört kostar det annars tvåtusen spänn att göra bara 3/4D. Så då är det ju mkt bättre pris

Nu är sambon iväg och visar bilen för ngn. Shit va spännande, tänk om han får sålt den idag {#lang_emotions_laughing}
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Frogster skrev 2010-05-12 17:29:14 följande:
    Håller tummarna för det! =D
    Tack De verkade väldigt intresserade och skulle höra av sig!
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-12 19:56:15 följande:
    Vi har oxå en bil för försäljning.. många intresserade men aldrig nån som vill köpa Börjar tröttna. Fattar inte varför dom inte bara kommer o provkör så får dom ju iaf en känsla av den.. Vi säljer den endast pga att vi köpt större bil. Vi älskar den bilen, men vi behövde större för alla semesterresande i bilen i somras..
    Åh typiskt man hoppas ju på att folk ska köpa om de verkar intresserade! Vi är med nöjda med vår bil förutom att den är för liten!
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-12 20:43:52 följande:
    men visst var det någon som kom o kollade på den iaf?
    Ja ett par idag, plus att det är två st som bett om att få fler foton mejlade. Så vi hoppas verkligen att ngn ska snappa snart!
  • frukarlssonn

nappa menade jag

• frukarlssonn

God morgon! Hoppas allt är bra med er! Olivia är uppe med tuppen som vanligt {#lang_emotions_sunny}

På tal om ul.bilder så hittade jag nu den första bilden när jag gjorde ul i v9 som vart spårlöst försvunnen. Där står det 15 cm. Så undrar vad de centimetrarna står för? För inte är det fostret iaf! Den va då nämligen 20,7 mm {#lang_emotions_smile} Hmmm, ja jag vet inte. Men när jag gjorde vul med Olivia stod längden på fostret på bilden, det minns jag så väl. Men detta är kanske lite mer moderniserade ul-maskiner {#lang_emotions_smile}

Idag ska vi iaf åka till Gbg så jag håller på att packa det sista och väntar på att klockan ska bli tio. Har ni några kuliga planer inför helgen? Jag glömmer alltid av helgdagar! Det kommer jag alltid på när jag slår på tv:n och ser att nyhetsmorgon inte börjat! Så är det när man inte jobbar. Eller ja, när man inte har ett vanligt måndag-fredag jobb. På båten där jag jobbar har jag oxå nollkoll för vi jobbar ju som vanligt {#lang_emotions_smile}

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-13 07:31:13 följande:
    Chanell: Hmm.. kan det vara hinnsäckens storlek kanske? Äh bara en vild gissning Här är vi oxå uppe med tuppen 5.50 vaknade gossen imorse. Inte ovanligt alls. Mamma och pappa skulle gärna sova längre. Men sover Theo längre blir det helgalet på dagen för honom. Idag ska vi på playdate hos en kompis till mig och hennes 8 månader gamla dotter Vera Mys.
    Ingen aning... är det så mkt större? Jaja nån mening har den väl

Mysigt m playdate Det får börjas tidigt Olivia ska ha playdate med en liten Rasmus imorgon som är två månader äldre {#lang_emotions_smile}
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-13 07:45:20 följande:
    Ja men det är ju mysigt för mamma å komma iväg å fika Theo verkar gilla andra barn jättemycket. Han ska gärna vara på och pussas och grejja. Det kan bli lite hårdhänt ibland Dom leker ju inte MED varandra nu när dom är såhär små, men dom ser ju varandra ändå på ett annat sätt och kan roa varandra
    Ja Olivia gillar att va med andra barn med Och som du säger de leker inte med varann men det börjas ju redan med att de tar saker ifrån varann o så så de leker på sitt eget sätt tror jag Bra att de får va med nadra barn emellanåt iaf.

Ja det är roligt att få fika lite, blir ju inte så mkt lugn o ro men man är ju van
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-13 07:51:42 följande:
    Näe det är sant. Fast sånna här grejjer som att åka iväg och fika med andra mammor blir ju liksom som ens nöje när man är hemma Jag tycker det är mysigt å hitta på grejjer på dagarna Och jag tror det är bra för Theo att komma iväg ett par dagar i veckan och göra annat än att bara vara hemma. Men här har vi det superhärligt på sommrarna med naturen där vi bor. Så det är skönt å var ahemma med När hade Olivia dagisstart?
    Ja jag klättrar på väggarna om jag inte har ngt planerat! Vi är några mammor som träffas varje vecka och fikar Men snart börjar ju folk jobba, då vet jag inte va man ska göra. Men när tvåan kommer behöver jag nog inte fundera så mkt på den saken kanske

Jag har satt upp Olivia fr augusti men jag kommer tacka nej till platsen. Jag sätter upp henne till våren ist och så får jag se om jag känner att hon ska börja eller om jag håller henne hemma till hösten
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-13 09:45:39 följande:
    va mysigt med fikor. det är ju oxå lite roligare att träffa folk med barn i sina barns egen ålder än folk som inte har barn alls. allra lugnast e ju när man själv bara har en bebis o träffar andra som oxå har bebisar jag har ju en son som snart e 7 år och och när han har kompisar så kan man knappt ha dom inne för dom e sjövilda så det blir ganska jobbigt. tror att det e vanligt när det gäller pojkar. min minsta son fyller 4 nu o han har en tjejkompis som e lika gammal. dom får jättegärna vara inne för man märker inte av dom, dom e jättelugna
    Absolut, man har mer förståelse för man är mitt inne i det allihop om man säger så

Kan tänka mig det är fullt hus med sjuåringar Pojkar dessutom :-Eric Saade ja, alla småflickors favorit
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2