Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Gud va illa jag mått hela dan När jag gick upp o värmde mat för att jag skulle försöka få i mig nåt så fick jag springa på toa. Spydde inte men det va nära som f-n! {#lang_emotions_throwup} Sambon får väl köpa med sig blåbärssoppa o knäckebröd för nåt annat kan jag inte äta just nu! Blää.

Ja som sagt så känner jag igen de där med hormoner. Jag känner inte igen mig själv hlr! Jag har ju temperament sen innan men dehär, my god! Igår sa jag till sambon att jag inte ville leva med honom! Såklart menade jag det inte!

Nu har sambon vart på jobbintervju, det verkade lovande! Får han det blir det flytt till annan ort! Men jag känner mig van nu

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-19 16:22:59 följande:
    Imorgon ska jag på inskrivning. Vad gör man då?
    Tar blodprov och urinprov!
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-19 16:39:19 följande:
    Ok, måste man ha hållt sig ett tag?
    Ja det är ett hett tips Jag glömde av hur en inskrivning går till så jag kissade innan vi åkte hemifrån Fick ta en promenad o lämna urinprovet en halvtimma senare när jag druckit vatten
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-19 17:00:59 följande:
    Ska bli spännande att se hur länge jag kan hålla mig, kissar jätteofta. Det är väl inte 4 timmar som gäller iallafall?
    Nej nej bara du är kissenödig Jag drack vatten och kissade efter en timma ungefär så det är inga problem
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 18:33:40 följande:
    Wujonnis- Välkommen hit Vi ska nog kolla könet med, men vi tror på en pojk, men blir spännande och se den 7.e Juni... Detta e sambons första och mitt 3.e. Har två pojkar sen innan... Chanell- Hoppas du inte blir sjuk, kanske maginfluensa på G....Jag hade ju nått för två veckor sen.. Spydde 3 ggr sen va de bra, likaså stora killen hade de och sambon, men inte lilleman. Men får hoppas att det inte e de...
    Näe jag vet inte vad det är, men nu har jag ätit två knäckebröd och kycklingsoppa så det går åt rätt håll Men man är ff lite sådär så jag är glad att jag fick i mig det lilla iaf!
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 19:16:40 följande:
    Nu kan jag va lugn ang bebisen. Känt av den nu ikväll, små buffar som kommer....Syns inte utanpå, men känner av den... Känns mer när man sitter framåtlutad vid datorn...Nu kan jag andas ut iaf=)
    Gud va skönt! Önskar jag kunde känna ett livstecken jag med!!
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 20:31:02 följande:
    Välkommn hit. Va ingen rolig sak du varit med om, men skönt du passert dom veckorna iaf... Chanell- Får hoppas att de kommer snart....Har man känt en gång så vill man känna hela tiden. Nu vill se på UL vilket liv de egebtligen är på bebisen därinne
    Ja och jag får inte göra ul förrän efter semestern så känner man inte ett skvatt innan dess lär man ju noja
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 20:40:08 följande:
    Varför får du inte göra de???? Länge ju
    Jag är i v 16+4 dan innan vi åker, tror det är för tidigt då.
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 20:44:58 följande:
    jaha ok.... Då hoppas vi att du får en tid när du kommer hem
    Jo jag kommer få det ganska tätt inpå antar jag för då är jag i v18.
  • frukarlssonn

Jag märker att jag inte är ensam med min oro! Fyy, jag e skitnojig! Ja ok jag går in i v16 idag, det är ju inte långt alls! Men jag kände svagt bubbel för en vecka sen o då får man ju för sig att saker hänt, fast jag vet ju mkt väl att man känner jättesällan i början. Och sen hör man ju av många att man känner tidigare andra ggn, men så behöver det ju såklart inte va! Även fast man vet alla dessa saker så nojar man!

Och jag har moderkakan i bakvägg.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2