Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Frogster skrev 2010-05-14 20:19:36 följande:
    Men vad skönt! =D Känns som att ett Grattis sitter väl på plats!
    Hihi tack Det känns jättebra Nu slipper vi knö och krångla så fort vi ska ngnstans!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn

Jag har inga problem med att äta haha. hade inte det med Olivia hlr. Bara då när jag mådde illa några dar. Va ganska känslig mot söta lukter i början, typ parfymer. Mennu är det inte så farligt hlr.

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-16 20:38:38 följande:
    Tycker ni att Emmie & Rasmus later fint ihop?
    Ja det tycker jag låter fint

Zazz nu väntar vi med spänning ju

Här har vi haft en fullspäckad helg i Gbg som Olivia avslutade med att kräkas tre ggr strax efter vi kommit hem! Va helt säker på att hon åkt på magsjuka men hon har inte spytt nåt mer alls efter det och vart pigg och glad förövrigt så jag vette sjutton va det kan ha vart. Iaf så hatar hon att dricka så vi har lyckats ge henne sockervatten på sked och jag har även vart och köpt två olika juicer så hon får i sig lite vitaminer med och morotsjuicen gillade hon t.o.m så det har vi lyckats få i henne många skedar Nu sover hon här nere i vardagsrummet så vi har lite koll ifall hon skulle spy igen. Men eftersom hon inte spytt mer så känns och hoppas jag det ska bli bra nu!
  • frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-05-16 19:14:22 följande:
    God kväll alla. Här är en som funnits i bakgrunden ända sen första tråden, men tänkte poppa fram och säga hej Jag har följt er sen vecka 5 och imorgon går jag in i vecka 15. Har vart lite trassel med blödningar men dom har förhoppningsvis lagt sig nu, hade det med dottern också. Ska skriva till mig på BF tråden också.
    Välkommen
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-16 20:51:31 följande:
    Sassa. Ja förlat, välkommen . Channell: Skönt att det verkar gatt över, alltid jobbigt när de spyr. Trulsa: För star att du blir sugen, jag träffade en 2 manders igar, gud va sma de är. Man glömmer sa snabbt. Tack för kommentarerna om namnen
    Ja jag kände mig lite mer lättad när hon ändå kunde behålla vätskan, och det bästa av allt, vi fick i henne vätskan tillslut! Hon gillar inte vatten så värst och precis efter hon spytt vägrade hon. Men morotsjuicen tyckte hon t.o.m om Sen va det som hon mådde bättre efter spyattacken för hon lekte som vanblgit och va så energiskt och glad så det kan ju va nåt annat med som gjorde att hon spydde. Om inte annat märker jag det väl om jag elles sambon börjar spy. Men sambon hade ränneskita i fredags och feber på kvällen så kanske va det en släng av den bakterine hon fick. Aja hon sover och mår bra för tillf'llet iaf
  • frukarlssonn

Gomorron! Olivia har inte spytt mer som tur är och imorse va hon hungrig som en björn! Slukade hela flaskan med ersättning på några minuter! Brukar ge henne välling men tänkte att det är bra att börja med ngt lite lättare eftersom hon sovit på tom mage hela natten!

• frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-17 08:51:35 följande:
    God morgon! Så skönt att få varit ledig sen i onsdags, och vilket kanonväder det varti helgen. hann med mycket i trädgåden. Men är lite trött nu märker jag. Illamåendet och tröttheten har släppt, känner just nu mig väldigt ogravid. Tom så man börjar fundera, tänk om jag inte är gravid längre? Tänk om det har hänt något på vägen så när vi kommer till rul den 27.e så ba. nej jag är ledsen, här finns det ingen bebis.. Nästan så man längtar tilbaka till illamåendet. ( men bara nästan ) Skulle kunna ge vad som helst för att få känna en spark just nu. Det enda jag känner är lite molande värk i magen till och från. Men det ska ju vara växtvärk.... Ja ja, nu ska jag läsa ikapp mig.
    Ja jag håller med dig! Känner mig så normal jag kan känna mig! Jag vill känna rörelser NU!
  • frukarlssonn
    Zazz82 skrev 2010-05-17 08:46:25 följande:
    Jag läser Matte Svenska Engelska till att börja med på komvux ska bli under sköterska nu så slänge.. JAG SKA FÅ EN FLICKA!!
    Åh gud så kul!!!!
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-17 08:58:46 följande:
    Föresten hörni. En liten undran bara. hur mycket har ni gått upp i vikt hittills? Jag har gått upp 3 kg verkar det som och är i V 17.
    Sist hade jag gått upp fyra kilo o det va i v12! Vågar inte väga mig
  • frukarlssonn

Mina bröst är alleldes ådriga igen! Jättesnyggt

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2