Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

min lukas skrev 2010-05-17 11:35:22 följande:
    God morgon tjejer! Idag är sonens dagis stängt så vi är hemma och myser. Vi har än så länge bara hunnit med frukost och klätt på oss. Underbart att ta det lugnt!!! Heidi: Emmie och Rasmus låter jättefint tycker jag. Chanell: Hoppas att Olivia mår bättre nu!! Rosen: Jag har tänkt på dig och fvp Hur är det med dig? Har läckaget slutat?
    Tack, hon är som vanligt idag

Ja just det, Rosen hur har det gått? Hoppas du mår bra!!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-17 12:07:49 följande:
    ang bristningar så fick jag med första barnet i vecka 38 över en natt veckan efter så kom han, va inte så kul, fick på magen.....
    Jag fick inte en enda bristning med Olivia så vi får se om man har sån tur dennA gång
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-17 12:16:00 följande:
    Jag fick 2 rätt stora i v40 ocksa över en natt, de sitter dock väldigt lagt som tur är och jag tyckte att de blektes rätt bra. Min Lukas: Roligt att höra, Rasmus är ett namn jag alltid gillar men det passar inte sa bra ihop med varat efternamn. Vad har du själv för förslag? Rosen: Ja hur mar du? Chanell: Skönt att det gick över! hur känns den nya bilen?
    Ingen aning, sambon och pappa är på väg och hämtar den nu Men jag tror den kommer kännas bra {#lang_emotions_laughing} Jag kan ju tyvärr inte köra den än iaf eftersom jag inte har körkort men i framtiden hoppas jag. Volvo i överlag är jättesköna bilar att köra tycker jag, iaf de med större motor.
  • frukarlssonn
    PennyJenny skrev 2010-05-17 13:08:18 följande:
    Lycka till!!! Rosen: Hur mår du?? Har tänkt mkt på dig. ........................... Jag har fått supergoda nyheter idag. Min pappa hade inte lungcancer utan det är nåt annat ofarligt. Är så jäkla glad!! TJEHOO!!
    Ååååh gud så härligt!!!! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-17 16:32:04 följande:
    Att smörja in sig hjälper inte för de har med hormonerna att göra tyvär. Vissa får inte och vissa får, så jag tror ärligt inte de har med smörjiningen att göra... Men testa kan man göra
    Ja det har jag med hört. Smörjde inte in mig när jag väntade Olivia och hade turen att inte få bristningar. Kompisen smörjde och smörjde men bristningarna kom över en natt. Min mamma hade inga bristningar hlr så jag hoppas jag ärver det från henne då

Om 1.5 timmar är sambon hemma med den nya bilen {#lang_emotions_laughing} Får se om han ställer den ute, då måste jag dit och kika på den sen

Rosen gud va skönt att det slutade läcka tillslut! Hoppas du får dina resultat snart
  • frukarlssonn

Ursäkta en äcklig fråga men svettas ni mkt i underlivet? När jag skulle upp o lägga Olivia kände jag att jag va alldels blöt t.o.m utanför byxorna Ja mjukisbyxorna då! Blev ju livräd att jag sipprar vatten men jag har nte haft ngn rinnig känsla o jag vet ju hur det känns när vattnet går så det borde ju inte va ngn fara!

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-17 20:26:59 följande:
    Jo tack de gör jag med.... Det e så låren klibbas igen oxå så jag får ha täcket mellan benen, inte kul.....
    Ja och man är ju så svettig överlag nu! Shit va jag svettats idag, det är ju inte mer än 14 grader ute hlr, hur ska det bli till sommaren???
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-17 22:26:20 följande:
    Jag har med svettas idag, men här har de ändå varit varmt... Men jag undrar med hur de kommer bli i sommar..... Kommer regnet så går jag ut naken och ställer mig haha
    Hihi
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-18 08:47:10 följande:
    Man kommer svettas som en gris i sommar! haha Jag har varit gravid över en sommar förut men då var jag bara ungefär 3 månader gravid när sommaren var slut. Denna gång blir det ju lite annorlunda
    Ja gud jag svettas redan, hur ska det inte bli i sommar?
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-18 08:51:56 följande:
    usch, det är skitjobbigt å svettas Så ska man jaga en liten busunge hela sommaren oxå Blir ju inte mindre då direkt. Får installera en dusch ute i trädgården lr nått. hehe
    Ja, jag kom på det igår igen att jag verkligen HATAR att svettas! Ja en mobil dusch hade ju inte vart fel som man kan ta med sig överallt
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2