Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Jojo 85 skrev 2010-05-18 09:10:11 följande:
    v.14 idag Nu blir det frukost sen BVC med lillan. 1 års kontroll o vaccinering.. hur håller man fast en 1 åring??? Får se hur det går..
    Usch det har vi om en månad, inte kul m sprutorna Men det är ju för nåt gott man får tänka så
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn

Ja de verkar ju olika de där va man delar ut. Jag fick två kassar med mig hem, en från LIbero och en från Pampers!

• frukarlssonn

Ang bada, är det inte bubbelpool man ska undvika? Annars får man bada var man vill så vitt jag vet

• frukarlssonn

Jag har berättat för ena chefen men eftersom jag hlr inte jobbar så vet ingen annan på jobbet. Den andre chefen vet ju garanterat, om förstemännen vet vet jag ej. Men tänkte gå ut med det på fb om allt går bra på ultraljudet så då lär få reda på det då

• frukarlssonn

Rosen: va skönt!! Nu kan du slappna av

Sassa82: vilken jobig dröm Ja va gör man om det kommer ut två extrabarn liksom

• frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-18 20:22:29 följande:
    Nu är det några som kollar på vår gamla bil Hoppas verkligen det blir en affär! Vill inte ha den ståendes längre i väntan på köpare.. det kosar bara pengar, men vi har iaf ställt av den.. vi måste ju ändå betala en viss summa o parkeringsplats varje månad.. skul vara kul att få lägga undan dom pengarna till nåt skoj ist..
    Åh jag håller verkligen tummarna!!!
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-18 22:34:37 följande:
    ingen affär ännu iaf. dom skulle fundera. det var en pappa med sin son som e på G att ta körkort.. hoppas att dom kommer med positiva besked! nu är det sovdags! tittar alltid på Cougar Town, jag bara älskar den serien
    Håller tummarna nu
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-19 08:01:10 följande:
    Rosen: Jag vet hr det är med 7 åringar... Imorse hade jag och sonen ett praktgräl om kläder!! Så jäkla löjligt. Men han lade sig och stortjurade och totaltrotsade. *suck* När jag hade lämnat av honom på skolan kändes det inte bra alls.. Man blir ju ledsen. själv mår jag verkligen inte bra alltså. Jag kan inte sätta fingret på det alls. Jag känner mig jättenere och hängig. Trött som aldrig förr. Har jag inte ont i huvudet lr nacken så har jag ont i en axel bara sådär utan vidare... Hela min kropp är jättekonstig och jag fattar inte vad som händer. Sen har jag fått en massa konstiga utslag runt halsen och lite på armarna som kliar nå jäkligt. Jag vet inte vad jag ska göra....
    Kan de va stress? Tänker att du har ju haft möhippa o sånt som du donat med plus alla sjukdomar o sånt som ni fått gå igenom! Vet iaf att man kan få ont på alla möjliga ställen om man mår dåligt på ngt sätt! Jag har känt mig väldigt nere till o från sen jag blev gravid! En del dagar har vart väldigt jobbiga! Inte kul alls! Jag vet ju inte vad det beror på heller, bara allmänt nere o ledsen.
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-05-19 08:45:51 följande:
    Det är väll mkt hormoner som gör att man kan känna sig riktigt nere. Jag hade det så igår i alla fall. Allt känns bara skit.
    Ja de måste de va. Det är verkligen dubbelt värre denna gång än med Olivia!
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 10:30:35 följande:
    Ja man kan verkligen snacka nedräkning...Då är du den första i tråden som får bebis först då om du får snitt i början på Okt... Jag har inte känt av min bebis på 1 vecka nu. Undrar om de bor en Alien i magen så som de drog handen tvärs över magen 3 ggr på en kväll... Känner något fladder ibland, så man blir nojjig... Har man väl känt en gång så vill jag känna hela tiden Att sova på mage skulle jag inte våga... vet inte varför....
    Ja jag vet! Jag kände ju första bubblet för en vecka sen, sen ytterst svagt två dar till o sen inget! Vet ju att det är normalt o inte känna nåt på ett tag såhär i början men nojig blir man ändå! Blää vill känna mer NU Men jag vet det är tidigt!

Fyy har mått så illa idag! Kände redan imorse när jag vaknade, fick få o lägga mig med Olivia vid tio, som tur va så somnade hon, det brukar hon göra. Nu får sambon ge mat för jag vågar inte utmana ödet Men är uppe nu o mår bättre så vi ska ta en promenad till hemköp o köpa katrinplommon för hon har tryckt mkt men inte bajsat sen i förrigår. Det blev nog lite konstigt där när hon spydde så mkt i söndags. Men med katrinplommon brukar det lossna
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2