• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart
    Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}

Det blev en liten 9 nov kille. Då får vi hoppas att han växer upp och blir lika underbar som min man då
  • Kinne79
    Helen C skrev 2010-11-10 10:55:08 följande:
    Hej tjejer....
    Nu e vi hemma... Igår morse 06:14 kom världens finaste flicka som ska heta Alice fast med Z(Alize) Hon vägde 3495 ocg va 50 lång...

De gick fort som ni kanske såg när jag skrev om mina värkar.... Vi va inne 03.45 och va då öppen 5-6 cm...Värkarna hade man verkligen glömt bort hur de kändes. Men allt gick så snabbt så jag hade ingen smärtlindring alls utan andades igenom värkarna och de gick himla bra.... Hon va ute på 3 krystvärkar. De som gjordes ondast va när värkarna kom va att hon tryckte upp rumpan samtidigt, och fy fan säger jag... Nä detta e sista som tur e=)

Nu e det dags för mat här och tusen tack för alla Grattis här och på fejjan...
    Något som hört mer om Hedi??
    Låter som en väldigt smidig förlossning.
  • NoahLeah
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart
    Grattis till sonen. {#emotions_dlg.flower}
  • Belavon
    NoahLeah skrev 2010-11-10 11:56:39 följande:
    Nu ska vi strax åka in till KS och mvc, håll tummarna för att det är goda nyheter.
    Jag håller tummarna! Håll oss uppdaterade :)
  • Kinne79
    NoahLeah skrev 2010-11-10 11:56:39 följande:
    Nu ska vi strax åka in till KS och mvc, håll tummarna för att det är goda nyheter.
    Tummar hålls!
  • NoahLeah

Vet inte vilka som har mig på Fb men om jag skulle få stanna kvar (vilket nog är lika med noll) så uppdaterar jag där...men kan garantera att jag kommer skriva här inom några timmar igen. *s*

• Belavon

Här är allt bara bra. Bäbis mår bra och hjärtljuden ser bra ut på ctg-kurvorna vi gör. Allt från 130 upp till 180. Varje gång har bäbis varit väldigt aktiv men med moderkaka i framvägg så blir det lite dämpning för mig. Han ligger fortfarande med huvudet högt och ruckbart.

Jag mår bara fint. Men nu börjar väl magen vara lite i vägen och det känns i höfterna. Men ingen värk direkt. Blodtryck och blodsocker ser bra ut och allt annat. SF var 37 och är nu i v 37+4, så magen växer starkt och stadigt.

Vi donar och fixar lite i huset inför att bäbis ska komma. Just nu njuter jag stort för snön har ju dalat ner hela natten och det är så vackert utomhus. Hundarna är helt galet glada och skuttar runt i snön. Snöslunga är beställd också :)

Följer tråden och läser flera gånger per dag. Så roligt att det har blivit massa bäbisar här och fler ska det bli!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2