• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Jojo 85
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-16 21:50:02 följande:
    Hej tjejor :) Vem av er har initialerna S.H med sig själv och  en liten dotter på bilden? Förstår inte hur man ska kunna hålla reda på er alla när ni heter något här och sen något annat på facebook :P
    Jag kan ju ärligt säga att jag inte har koll på vissa, men har iaf lagt er (dom jag har) under egen katgori i vännerlistan Dom som har samma bild är jag ju 100 på vem det är iaf o så någon/några till..

Bebis: Vet inte om vi har varann.. som sagt har jag inte stenkoll, hehe.. vad heter du? Jag har initialer J.O.S, en bild på mej o josefine när jag lyfter upp henne i luften (har jeansklänning på mej)..

dazazz: Ja, jag har BF 1 dec.. men hoppas runt 1:a adventshelgen Jag känner att jag gärna skulle snusa bebis nu, men på samma gång trivs jag med min gravid mage än så länge.. o mår ju bättre *peppar peppar* denna gången än när jag var i samma  vecka med J.. så jag kan vänta oxå.. men längtar gör jag! 14 dagar kvar idag.. det kan ju bli 28 (!!!) oxå Förvånad
    Kinne79 skrev 2010-11-16 23:24:28 följande:
    Vi är 3 stycken i december. 1, 2 och 3 december har vi bf.
    Vi får hoppas på NOV bebisar!!

Idag ska jag till BM.. har tid 14.30.. hoppas bebis sjunkit längre ner.. men ändå går jag o oroar mej över att hon ska säga att den ist "klättrat" uppåt eller rent av lagt sej i säte eller tvärläge.. hoppas inte.. men då borde det känts mer tycker jag.. Måste hämta J innan BM o ta med mej henne.. men det brukar gå bra.. hon brukar leka glatt i väntrummet. Sen ska vi iväg till ikea o handla bla skötbädd, spjälskydd mm..
    Nu ska jag nog fixa en kopp HB te
    Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Frogster

Hur byter jag profilbild här på fl? Skäms
    Tänkte jag kunde underlätta för alla er jag har på fb genom att ha samma där och här...

• Jojo 85

Girls!! Jag har skapat en sluten grupp på FB som jag bjudit in er som jag har där.. (som jag vet iaf).. bjud in dom jag missat el inte har som vän själv.. bara en i gruppen kan bjuda in
    Gruppen heter "FLs November Mammor 2010 :)"

• Bebis050810
    Jojo 85 skrev 2010-11-17 10:02:01 följande:
    Bebis: Vet inte om vi har varann.. som sagt har jag inte stenkoll, hehe.. vad heter du? Jag har initialer J.O.S, en bild på mej o josefine när jag lyfter upp henne i luften (har jeansklänning på mej)..
    har addat dig nu
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Helen C

God morgon....
    Här sover vi bra om nätterna. Alize vaknar ungefär va 4.e timme, så jag klagar inte över de....
    Alize ler faktiskt ofta. Oftast när man pratar med henne så kommer de och man kan ju inte sluta le själv för det e ju så gulligt... Jag blir glad i hela kroppen när man ser de där leendet...

Va någon som frågade hur förlossningen startade. På mig startade de med värkar och har gjort alla gånger.... Men hade nog varit skönt om vattnet gick först för då vet man att det e på G....

Idag kommer en kvinna från Trygg Hansa och ska prata om barnförsäkring. Tycker det e bra att dom kommer ut och berättar....

Grattis Taniko, Carolina och Tessiej till era bebisar....

Verkar det inte vara tjejernas år iår????

• Jojo 85
    Frogster skrev 2010-11-17 10:13:36 följande:
    Hur byter jag profilbild här på fl? Skäms
    Tänkte jag kunde underlätta för alla er jag har på fb genom att ha samma där och här...
    Längst ner på din presentation finns en "knapp" Redigera presentation tryck där o scrolla ner lite.. där det står personligt foto laddar du upp en ny bild
  • dazazz

Jojo, här i Gbg får man visst gå över tre veckor, så det KAN bli fyra och en halv vecka till, det skulle vara långt... Men jag tror hon kommer komma strax före eller på bf, sätter min tilltro till statistiken att tvåan kommer 2-3 dagar tidigare än ettan, Leonard kom bf+2.

• Bebis050810
    Jojo 85 skrev 2010-11-17 10:15:52 följande:
    Girls!! Jag har skapat en sluten grupp på FB som jag bjudit in er som jag har där.. (som jag vet iaf).. bjud in dom jag missat el inte har som vän själv.. bara en i gruppen kan bjuda in
    Gruppen heter "FLs November Mammor 2010 :)"
    aha, hoppas jag hittar dit!!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2