Barnen är mitt liv skrev 2010-11-16 21:50:02 följande:
Hej tjejor :) Vem av er har initialerna S.H med sig själv och en liten dotter på bilden? Förstår inte hur man ska kunna hålla reda på er alla när ni heter något här och sen något annat på facebook :P
Jag kan ju ärligt säga att jag inte har koll på vissa, men har iaf lagt er (dom jag har) under egen katgori i vännerlistan

Dom som har samma bild är jag ju 100 på vem det är iaf

o så någon/några till..
Bebis: Vet inte om vi har varann.. som sagt har jag inte stenkoll, hehe.. vad heter du? Jag har initialer J.O.S, en bild på mej o josefine när jag lyfter upp henne i luften (har jeansklänning på mej)..
dazazz: Ja, jag har BF 1 dec.. men hoppas runt 1:a adventshelgen

Jag känner att jag gärna skulle snusa bebis nu, men på samma gång trivs jag med min gravid mage än så länge.. o mår ju bättre *peppar peppar* denna gången än när jag var i samma vecka med J.. så jag kan vänta oxå.. men längtar gör jag! 14 dagar kvar idag.. det kan ju bli 28 (!!!) oxå

Kinne79 skrev 2010-11-16 23:24:28 följande:
Vi är 3 stycken i december. 1, 2 och 3 december har vi bf.

Vi får hoppas på NOV bebisar!!
Idag ska jag till BM.. har tid 14.30.. hoppas bebis sjunkit längre ner.. men ändå går jag o oroar mej över att hon ska säga att den ist "klättrat" uppåt eller rent av lagt sej i säte eller tvärläge.. hoppas inte.. men då borde det känts mer tycker jag.. Måste hämta J innan BM o ta med mej henne.. men det brukar gå bra.. hon brukar leka glatt i väntrummet. Sen ska vi iväg till ikea o handla bla skötbädd, spjälskydd mm..
Nu ska jag nog fixa en kopp HB te