MammaDeborah skrev 2010-11-17 08:01:14 följande:
Ja, jag är inte hundra på att det var alldeles medvetet. Men det efterföljdes inte av prutt eller bajs

Får väl se om det kommer fler nu inom det närmsta, annars var det nog inte särskilt medvetet. Men hon smälte mitt hjärta

mys! såklart att det smälte ditt hjärta

MammaDeborah skrev 2010-11-17 08:10:41 följande:
Har jag förstått det rätt så fick Taniko en liten flicka 06:21 i morse. Stort grattis till henne!!
åh grattis taniko!! nu slipper du vänta mer =)
Bebis050810 skrev 2010-11-17 08:16:02 följande:
God morgon alla!
Här är det oxå BF+2 och inga känningar här heller, precis som du Love3, vad är det med våra bebisar???
Har sovit ganska bra inatt.
Undra vad man ska hitta på idag då....? städa lite i tempo kanske!! putsa fönster, jag tror inte alls på sånt, men det behövs ju inför första advent då nya gardiner och stakarna ska upp och det är ju snart lixom! Skan nog stryka julgardinerna med så det är klart. Det är första julen i vårt nya hus så det är extra kul att pynta nu
Ska vräka min bebis nu!!
MammaD- vad mysigt med första leendet :)
haha bra där! vräka bäbis! det lät som en bra idé! den har inte betalt hyra på 9 mån.. det är dags nu!
åh stryka gardiner! det lät som en lagom ansträning idag! fönstrena är ju putsade sen förra veckan så det behöver jag inte tänka på =) sen får gubben hjälpa mig att sätta upp gardinerna ikväll =)
skrev ju igår kväll om vår lilla färdknäpp... o att jag fick massa sammandragningar efter det.. alvedon hjälpte inte!!

så jag gick o la mig och då försvann det troligtvis för jag somnade iaf... idag har jag molande mensvärk heeela tiden! jag tror att nästa färdknäpp får dröja på sig *suck*
idag är det dags för BM... hoppas inte den där jävla praktikanten är där idag igen för jag skyller min hemska tisdag förra veckan på hans behandling av bäbis! inte konstigt att hjärtljuden var höga!
och så måste jag ju bara återigen tillägga att jag beundrar alla flerbarnsmammor här inne! vilken pärs ni har på morgonen... jag som sagt som väntar mitt första är orolig för hur jag ska klara alla rutiner kring detta.. och ni gör det om o om igen!! hatten av till er =)