• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Bebis050810

Ja man har ju inte så mkt annat för sig nu i väntans tider... baka o städa.

Idag har jag iaf fått julgardinerna strykta, lite tvätt tvättat, renbäddat vår säng. Allt är klart och förberett!!
    Får se vad jag ska göra imorn om inte bebis kommit...... får väl tvätta golv o fönster!

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • frukarlssonn
    Party of five skrev 2010-11-17 18:36:48 följande:
    Hon har lite lugnat ner sig med det. Hon har lekt med två andra barn - en flicka och en pojke - som båda är födda inom två veckor efter henne. De andra har också blivit ledsna och lite rädda för henne. Och jag tycker det är bara jag som har en liten huligan. Inte kul att banna sitt barn och trösta andras. Jag har försökt "preppa" henne innan leken att hon ska inte göra dem att gråta, utan att skratta. Och det är inte lätt. Men en gång som det inte var något "bråk" så berömde jag henne jättemycket och det var väl vändpunkten. Men den kom nog efter 2-års dagen...
    Minns inte om jag svarade på detta, lite snurrig idag Drömmer

Men va skönt att det tog slut med knuffandet iaf! Jag hoppas att Olivia snart ska sluta upp med detta med. Jobbigt att ta henne till kompisar så får man ha hököga för att man är rädd att hon ska puttas!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    dazazz skrev 2010-11-17 21:27:34 följande:
    Jag är på! Vi har skrivit "TU MOK" på magen nu, hoppas hon kan läsa så hon fattar budskapet!
    Haha
  • Helen C
    Bebis- Jag har inga eftervärkar. Har liksom inte ont... Så vet inte varför de händer, men men. Jag får öka tempot sakta men säkert ist..... Vill ju kunna röra mig. Vill inte sitta hemma bara. Har jag gjort tillräckligt nu i 9 månader
    Hoppas att bebis vill komma inatt eller efter din födelsedag....
  • frukarlssonn

Åh jag håller tummarna för att era bebisar är här snaaaart!!!!

• Kinne79

Fy, har ätit lite väl mycket godis ikväll så sitter här och mår lite smått illa, att man inte slutar äta i tid.

• sunflower79
    dazazz skrev 2010-11-17 21:48:38 följande:
    Smart med pilen! Hon verkar ju övertygad om att det går att komma ut genom naveln :D
    ja jag menar det ju! haha känner samma ibland!

tror jag måste ta mig en nattamacka
  • Jojo 85

Tessiej: Grattis till dottern Iza!!'

NJ: Be pm lustgas när dom gräver där nere.. Det var räddningen för mej o vill ha det denna gången med.

Allt såg bra ut hos BM o med järnvärde på 142(tror jag) slipper jag nu äta niferex nu e jag TRÖTT! god natt!

• Yoshii

Nu har jag ätit mina flingor så nu är det väl dax för sängen & hoppas på att bebisen kanske vill börja komma ut då ist?!

Natti natti Tjejer!

• Yoshii
    Love3 skrev 2010-11-17 22:48:00 följande:

Nu har jag ätit mina flingor så nu är det väl dax för sängen & hoppas på att bebisen kanske vill börja komma ut då ist?!

Natti natti Tjejer!

Gud vad flummigt jag skriver! jaja jag får skylla på att jag är trött
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2