Love3- ja precis. varför sånna dumma kommentarer?? från både kompisar, mammor på dagis och dagisfröknar! "vad gör du här?," "ska inte du föda?"," ta och städa lite här på dagis, torka lister"
Tror dom inte att man vill ha bebis eller??? det är ju det ända man vill lixom! nu är det inte kul längre.... trots att det är sista barnet och det är tråkigt att man inte får vara gravid igen och få det där plusset på stickan, första sparken mm mm.......
Helen C skrev 2010-11-17 21:54:02 följande:
Ta och skruva lite bröstvårtor haha kan ju hjälpa
Varit ute på promenad idag, så himla skönt. Men det jobbiga e att jag max kan gå 20 min sen drar de igång i magen. Vet inte varför. Men sen måste jag hem och då är de panik. sen bara rinner de om mig när jag sätter mig på toan. Varför liksom. Vill gå längre än 20 min

Ska nog testa det ikväll eller be sambon göra nåt mys

fast jag inte är det minsta sugen..... men nu vill jag ha senast imorn så jag hinner hem till min födelsedag på lördag! ja annars får den komma efter söndag...
Men vad skumt med din mage Helen! undra varför den är sån.... beror de på eftervärkarna kanske som kör igång tarmarna....? Jättejobbigt för dig ju!
Mammadeborah- Ja snälla, säg att du är synsk!!!!! Jag vill föda inatt!!

borde ju betyda nåt eftersom du tänkt på just -mig- !