• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Chanell: Det är därför det som mamma är trevligt att ha vuxna döttrar  .

• Hedi

Chanell: Nej för att det verkar vara lite vanligare att sönerna inte har lika bra kontakt
    med familjen.

• Hedi

Hej tjejer! har inte orkat skriva pa ett tag. Ser att det verkar vara manga som har det lite jobbigt hemma med
    sina män. Jag hoppas att det löser sig trakigt att det ska behöva vara sa.

Min man och jag ska aka ner själva till min mammas land idag utan Emmie. Det blir nog lite räkor
    fran fiskbilen och annat gott. Gäller att passa pa medan man är i Sverige.

En annan fraga: Jag haller pa och funderar lite kring bärselar. Vi hade en sjal sist men jag tyckte det var väldigt omständigt. Jag har kollat lite pa en bb synergi men jag har hört att babybjörn inte ska vara sa bra för barnets rygg. Sen sa finns det nagon ergnomisksele men den verkar inte ga att knäppa själv pa ryggen.

• Hedi

MammaD: Tack för tipset ska kolla in den.

• Hedi
    dagalie FZ skrev 2010-08-15 15:15:40 följande:
    Hej!

Jag har märkt nu under 1 dygn ungefär att det läcker eller sipprar ut en genomskillnig vattnig vätska ur min slidöppning, lite då och då. Det känns som att jag kissar på mig, men det kommer inte ifrån urinröret. De är inte heller flytningar, då de är för vattnigt för att vara det. Blir orolig och vet inte vad det är. Kan det vara fostervatten?? Är i vecka 28+6 idag. Är orolig. Har aldrig varit med om liknande förut. Någon som varit i min situation? Vad ska jag göra?

Tacksam för svar! 
    Det ända du kan göra är väl att aka in och kolla upp det?
  • Hedi

MammaD: Om du känner dig orolig sa kontakta läkare. Igar hade jag ocksa en del sammandragningar efter att jag burit tva tunga matkassar.

Emmie föddes pa bf +4. Jag börjar smatt undra varför jag har gett mig in pa att behöva genomga ännu en förlossning hua. Hoppas man kommer in i tid för att fa eda:n.

• Hedi

Ah shit bf +20 det verkar jobbigt. I Tyskland far man ga över max 10 dagar innan man blir igangsatt.

har ni andra kommit fram till lite nya namn? eller är det samma som tidigare. Här ändrar vi oss
    varje dag .

• Hedi

Hej!

Fina magar tjejer!

Williams: Grattis till sonens 3 ars dag och till v31.

Idag gar jag in i v30 och mannen och jag har äntligen kommit överens om ett namn. Det blir Ludwig!
    Det funkar i bada länderna och uttalas nästan lika. Sen sa blir det inte Ludde pa tyska heller .

• Hedi

Maddie: Det far jag varje gang jag reser mig för snabbt. Sa tänk pa att ta det lugnt!

• Hedi

Bebis: Synd att det inte far börja pa E, mitt favoritnamn är Elsa men det skulle min man aldrig ga med pa. Nu
    väntar ju ju iofs en kille.

Trulsa: Skönt att allt sag bra ut . Men da är det ju en tjej, brukar inte vara sa svart att se om det hade varit en kille.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2