• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Jag hade tagit med en kofta och en overall ocksa det är ju ända November .

Isabell är jättefint! min pappas kvinnas dotters son heter Theodor sa kan inte ta det men
    mkt fint namn.

• Hedi

I Tyskland sa maste de ha pa sig sjukhusets kläder sa länge man är där har jag för mig. De har ju en liten säng med täcke och allt i. Jag kommer ihag att Emmie hade en sparkdräkt som man inte kunde öppna i grenen och sa hade de "knyt-bodisar" väldigt omständigt.

bebis: Va gulligt

• Hedi

Vi 2: Ilningar har jag inte men jag är lite öm i magen till och fran, sen sa kickar busen mig pa urinblasan da och da inte sa skönt.

• Hedi
    popcornplaya skrev 2010-07-07 11:08:00 följande:
    Jag tycker den segar som tusan, men jag har i och f;r sig redan tr;ttnat p[ att vara gravid. Det var allt bra mycket l'ttare att vara gravid n'r man inte hade ett annat barn att ta hand om.

Forasten ar det nagon som kan hjalpa mig. Jag kan inte skriva dom tre sista bokstaverna i varat alfabet helt plotsligt. Kan sonen ha kommit at nagon installning kanske....Obestämd
    Nu vet du hur det kanns for mig! nä skoja bara jag har alla förutom a alltsa jag har ä och ö men inte a .
  • Hedi

Sassa: Grattis till lilla tjejen! jag är ocksa lite orolig hur det kommer ga med Emmie och bebisen. Hon blir väldigt
    svartsjuk när jag haller ett annat barn.

Jag madde jättebra när jag väntade Emmie. Den här gangen madde jag mkt mer illa och den är ju
    en pojke i magen.

• Hedi

Kicki: Jag bor ju inte i Sverige men det borde väl vara fran v24 som Chanell säger eftersom att man kan rädda barnet fran och med da.

Williams: Härligt!

Chanell: Hoppas att det gar igenom!

• Hedi

Alltsa när jag säger v24 menar jag v23+0. Nu när jag lag inne pa sjukhuset sa sa de att det inte skulle ga att rädda barnet jag var i( v22 ) om det vore sa att moderkakan skulle lossna. De inte för det förens fran och med v 23+0.

• Hedi

Mamma D: Ah vilken otur! hoppas ni kunde njuta av tiden innan magsjukan satte in.

Anniz: Ja jag vet inte till vilket pris man skall rädda barnen det är ju en oerhört känslig fraga. Fragan är till vilket liv barnen räddas. Nä vi ska alla ga hela vägen och Penny ska knipa i minst nagra veckor till.

• Hedi

Nj: ah hoppa ni far den! härligt med uteplats. Jag hade blödningar förra mandagen sa jag blev inlagd i 5 dagar. Sen kom det lite blod i söndags igen men det var jättelite och i samband med att jag gick pa toa. Ringde min läkare och han sa att det inte var nagon fara och att det förmodligen bara var gamalt blod. Hoppas att det inte kommer nagot mer, jag tar det lite lugnt nu. Ska till Sverige nästa vecka och hade inte varit kul att missa det.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2