BF November,2010 DEL 2
Någon som hört nått från Helen C? Jag gissar på att hon är på förlossningen nu
Ja jag hoppas ni slipper vänta på bebisarna allt för länge! För det ska gudarna veta att det är tungt mot slutet.
God morgon.
Nu har jag ringt vc och fått en tid till läkaren på fredag. Vi får se vad dom säger. Men blir det inte bättre än såhär till fredag så vill jag bli sjukskriven, iaf halvitd så sambon kan hjälpa mig hemma. För jag klarar första biten på dan men sen blir det bara överjävligt igen. Och då kommer de fördjupa sig mer i ryggen med, det känns bra. Sjukgymnasten hon trycker o har sig en kvart sen får man ingen uppföljning, känns inte så seriöst, även fast det blev ju en bättring sen sist men i ärlighetens namn så tror jag inte hela problemet kommer lpösa sig hur jag än tränar hemma o har mig. Det måste kollas ordenltigt.
Lite äckelprat här nu då. Inatt nr jag gick på toa fick jag en chock! Jag hade blött ner bindan och även i sängen plus att de låg världens vidrigaste blodklump i bindan, de va såååå äckligt!! Aldrig vart med om de innan, bara helt plötsligt blödde jag ner mig totalt på fyra timmar, blää.