BF November,2010 DEL 2
massor av kramar!
Blir ju flytt till hemstaden o då måste jag ju säga upp mig från jobbet o ta sonen från hans älskade förskola.
Ni som gått igenom separation med barn..vad ska man börja med?
Först o främst måste jag väl få sambon att fatta läget sen kanske ett möte med banken ang lån? Ska man ta in jurister eller?
Han siiter nu o beklagar sig o tycker så synd om sig för att jag är arg på honom...men jag är inte arg, bara besviken o tom, känner absolut inte ett skit för honom mer än äckel.
Jag tvingade hans polare att ta med han hem till sig inatt, känner mig inte trygg hemma när han är så där.
Ringde han nu för att säga att jag larmar dörren o så , så han inte kommer hem inatt...o sen att han gjort bort sig rejält ikväöll men det tyckte inte han. Han har inte ljugit om ngt o inte druckit ngt direkt...han måste ju vara sjuk el så går han på tabletter el ngt. Han är så aggressiv o borta i huvudet mer sällan än ofta o ljuger om allt..det tyckte han polare också.
Nu ringde han o frågade om jag kunde hämta han, polaren hade somnat...som om jag skulle lämna Noah ensam hemma, pucko.
Sa til han att jag inte ville ha hem han men han gav sig inte, han får sova där nerer så det lär ju def bli en sömnlös natt för mig.
blir så rädd att han ska skada dig.