• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NJsmamma
    Marinero skrev 2010-06-15 12:22:55 följande:
    Snart ska vi åka till Tidaholm igen. Ska titta på två hus, varav ett av dem är vi verkligen intresserade av då det är bra pris och stort. Hoppas det är i gott skick med, verkade så iaf. Sen ska sambon skriva på papper ang jobbet och träffa innebandylaget som han ska träna
    Lycka till med husvisningarna, alltid lika spännande
  • Helen C
    Hedi- Min lilla kille fyller 3 år idag... Så vi ska fira honom ordentligt med kalas imorgon....

Vilat en stund nu, och de va såååå skönt, men vill bara sova mer. Synd att man inte e en sån som somnar direkt så fort man lägger huvudet på kudden. Jag e en vridare
  • popcornplaya

Nyss hemkommen från ultraljud. Allt såg bra ut och jag fick med mig 5 bilder och behövde inte betala för dom. Var en jätte snäll BM denna gång vilket var skönt.

Så nu har man könsul att se fram emot på måndag....åh vad jag LÄNGTAR!

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Jojo 85
    Marinero skrev 2010-06-15 11:19:08 följande:
    Taniko: håller tummarna för att allt löser sig till det bästa för er! Kram!Är det privat? Jag va på Mama mia och gjorde privat ul nämligen, fast i Gbg
    Ja, precis. Iaf inte kommunalt. Det är gratis precis som den kommunala mödravården.
    Bor du i Gbg? Isf kanske du kan byta dit?
    Här kan du läsa mer o hitta telenummer mm.
    www.mamamia.se/31/default.asp&type=display
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Hedi
    popcornplaya skrev 2010-06-15 15:08:14 följande:
    Nyss hemkommen från ultraljud. Allt såg bra ut och jag fick med mig 5 bilder och behövde inte betala för dom. Var en jätte snäll BM denna gång vilket var skönt.

Så nu har man könsul att se fram emot på måndag....åh vad jag LÄNGTAR!
    Skönt att allt sag bra ut!

Chanell: Spännande, jag älsar hus . Hoppas jag far bo i ett nagon dag.

HelenC: Ah grattis va mysigt med en liten 3 aring.

Ok ingen som kunde komma med lite namnförslag?
  • ThiCha
    Jojo 85 skrev 2010-06-15 10:51:16 följande:
    Jag anta att du bara har ett MVC att välja på?? Jobbigt! Vart bor du någonstans? Själv bor jag ju i sthlm o kan ju mer el mindre välja o vraka. Jag valde MamaMia när jag väntat dottern då jag hört mycket gott om dom o går hos samma BM nu eftersom jag är jätte nöjd med henne.
    Jo jag har några men får åka 4mil till närmsta som ja nu skrev in mej på. Bor utanför Uppsala o inne i uppsala finns det ju endel att välja på.
    Är dok nyinflyttad här så jag vet inte exakt vad som gäller här då det verkar skilja väldigt mycket från kommun till kommun bara!
  • Bebis050810
    Hedi:
    blir det en pojke för oss så blir det Isaac eller Ossian.
    Andra förslag som jag har men som inte min karl gillar är:
    Alfons
    Fabian
    Hannes
    Moltas
    Marius
    Noah
    Viggo
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • kicki08

ett killnamn som jag gillar skarpt är LOKE. Men sambon totalratar det så det går bort härhemma tyvärr. men det är superfint

• Jojo 85
    ThiCha skrev 2010-06-15 15:56:08 följande:
    Jo jag har några men får åka 4mil till närmsta som ja nu skrev in mej på. Bor utanför Uppsala o inne i uppsala finns det ju endel att välja på.
    Är dok nyinflyttad här så jag vet inte exakt vad som gäller här då det verkar skilja väldigt mycket från kommun till kommun bara!
    ok.. jobbigt..
    är det bm som inte är bra el gillar du inte det MVC:t alls? Man har ju alltid rätt att byta BM.
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • NoahLeah

Tack för ert stöd tjejer-
    Har pratat lite med sambon i telefon idag och vi ska sitta ner o prata igenom ordentligt ikväll samt att vi ska på ytterligare ett parterapisamtal i veckan.
    Hoppas verkligen vi kan lösa detta , särskilt nu när vi har en liten och en på gång.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2