• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • kicki08

MammaDeborah:Om inte kemin stämmer med din BM så tycker jag du ska byta. Man kommer ju springa där rätt frekvent sista 10 veckorna och det är ju då oftast man har frågor och orosmoln. Då kan det ju vara skönt med en BM som vill lyssna på en och förstår.
    Kram

• kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-15 07:05:08 följande:
    Idag går jag in i vecka 21 (20+0)

Kikade in på din blogg Såg att du var mindre med denna bebis än din förra i samma vecka. Ja det var lite ovanligt, men du kanske hunnit träna dig i form mellan. Starka magmuskler som inte vill ge vika
    Mellan min första och min andra gick det 6 år och jag var oxå mycket mindre med min andra än första. Men denna gång är jag större. Men det tog ju bara 8 månader innan jag blev gravid igen så det kanske har sin förklaring

• mzetterblad
    kicki08 skrev 2010-06-15 07:37:06 följande:

Kikade in på din blogg Såg att du var mindre med denna bebis än din förra i samma vecka. Ja det var lite ovanligt, men du kanske hunnit träna dig i form mellan. Starka magmuskler som inte vill ge vika
    Mellan min första och min andra gick det 6 år och jag var oxå mycket mindre med min andra än första. Men denna gång är jag större. Men det tog ju bara 8 månader innan jag blev gravid igen så det kanske har sin förklaring

Nja inte direkt. ;P
    Jag hade en hel del fläsk, eller ja massa löd hud . Men tycker de är lite mysko. Haha!
    Kanske är detta en liten bebis. =)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • kicki08

ja sånt kan man ju alltid hoppas på, en liten bebbe
    Det hoppas jag på. För Theo vägde 3800 drygt Så jag räknar inte med att denna är någon liten tös direkt

• Helen C

God morgon tjejer...
    Idag fyller grabben 3 år. Tänk va 3 år har gått fort....Helt sjukt.... Har 3 år mellan barnen så det e skönt tycker jag....

Imorgon blir de kalas för hela slanten. Nu blir de en tur till dagis....

• kicki08

Grattis till din stora 3 åring.

Ja jag kan förstå att du tycker det är skönt med 3 år mellan barnen. dom klarar ju lite själva då. Har fortfarande panik då och då för hur det kommer bli med bara 17 månader mellan barnen... *puh*

• kicki08

MammaDeborah: Föresten, är det okej att jag länkar till din sida på min blogg?
    Tycker du har så otroligt fina kläder och tänkte skriva några rader om det bara

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-06-15 08:04:26 följande:

Grattis till din stora 3 åring.

Ja jag kan förstå att du tycker det är skönt med 3 år mellan barnen. dom klarar ju lite själva då. Har fortfarande panik då och då för hur det kommer bli med bara 17 månader mellan barnen... *puh*

17 månader ja! Känner mig redan andfådd av bara tanken

Ang storleken på magen så kan de nog bero lite på hur bebisen liger oxå

HelenC: grattis till lillkillen
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • mzetterblad
    kicki08 skrev 2010-06-15 07:51:56 följande:
    ja sånt kan man ju alltid hoppas på, en liten bebbe
    Det hoppas jag på. För Theo vägde 3800 drygt Så jag räknar inte med att denna är någon liten tös direkt
    Min William vägde 3955 så jaaaa en lite mindre tack
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2