• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad

Vi är bara hyfsat överens om killnamn. Och då lutar det åt Linus . Det passar väl in med William?

Men flicknamn kan vi INTE komma överens om! =/

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-06-16 08:11:10 följande:
    Vi har en rejäl kris just nu (har varit upp o ner under en längre tid) och det beror mest på att han inte mår bra, har massa gammalt som han inte bearbetat. Nu ska han dock börja då hos en kurator samt att vi går i familjeterapi så vi får se. Jag ger det över sommaren och blir det ingen förbättring ska vi sätta oss ner och bestämma vad som är bäst för allas välmående.
    Hoppas ni kommer lösa det, en separation är ju aldrig rolig :/ Spec inte när ni ska ha en liten till ! =)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-06-16 07:32:15 följande:
    Gomorron tjejer. Inte mycket sömn här inatt. Närmare bestämt ca 4 timmar uppdelat på olika stunder *gääääsp*

Idag har man gjort halva tiden då. 20+0 idag Coolt

Chanell: va härligt att ni hittat ett hus ni tycker är perfekt. Jag skulle ju verkligen rekomendera huset ni slipper göra så mycket rust på om ni har råd med det. Att rusta och samtidigt ha småbarn är INGET jag rekomenderar till någon. Även om man tror att man kommer klara det så är det skittufft minst sagt.
    Kram
    Nej gud inga renoveringsobjekt! Alltså de billigare huset är i gott skick med, men vi bara älskar det större huset och det är mer gjort på det, det som vi hade velat fixa i det billigare huset men inte nödvändigt, t.ex inredd källare. Ja vi får se va banken säger, hur mkt lån de vill ge oss. Det positiva är att vi har en lite större handpenning att lägga än va de kräver. Och vi har räknat ut att med en bra ränta så klarar vi månadskostnaden
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Sassa82

Ser att ni pratar namn här är vi överens än så länge blir det Meya eller Theo    Längar tills imorgon med spänning och lite nervös då är det dags för RUL och vi hoppas att vi även kan få reda på vem som finns där inne.

• frukarlssonn

Blir det tjej så blir det nog en Leia Kille så vill vi ha Jonathan eller Leo. Sambon vill ha Leo, jag är mer kär i namnet Jonathan. Ja vi får se

♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • NJsmamma

Namn är ju så himla svårt, men blir det en flicka så är vi överrens om antingen, Leia, Thea eller Emilia pojk är vi än så länge bara överrens om Leon, nästa vecka vet vi iaf vad det blir

• sebbe123

Vi har inte börjat prata om några namn än men jag gillar Selma, Mira eller Julie om det blir en tjej och Leo om det blir en pojk.

• popcornplaya

Oj vad det pratas namn. Vi har inte tänkt något på namn nästan. Blir nog att vi gör det efter könsul. Det ända än så länge är att vi båda gillar namnet Alexander om det blir en pojk.

Helt underbart väder ute idag föresten och idag är det även exakt en månad kvar tills Philip fyller två år. Vad snabbt tiden går, han är ju ingen bebis längre direkt Tungan ute

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Hedi

Chanell: Nu blev jag nyfiken pa hus nr 1 alltsa det du inte visade bilder pa. Jonathan är är fint tycker jag.

Verkar vara manga som gillar Leo/Leon, Theodor gillar jag men det är redan upptaget.

Popocorn: Vi funderar ju pa Hugo Alexander, sa jag gillar det men det.

MammaWilliam: Linus är jättefint heter min kompis son.

Tjejnamn som jag gillar är , Alice, Elsa, Maya, Lovisa fast det är ju inte aktuellet.

• ThiCha
    kicki08 skrev 2010-06-16 07:32:15 följande:
    Gomorron tjejer. Inte mycket sömn här inatt. Närmare bestämt ca 4 timmar uppdelat på olika stunder *gääääsp*

Idag har man gjort halva tiden då. 20+0 idag Coolt

Chanell: va härligt att ni hittat ett hus ni tycker är perfekt. Jag skulle ju verkligen rekomendera huset ni slipper göra så mycket rust på om ni har råd med det. Att rusta och samtidigt ha småbarn är INGET jag rekomenderar till någon. Även om man tror att man kommer klara det så är det skittufft minst sagt.
    Kram
    hehe vi har renoverat två lägenheter, första lägenheten var med ett barn o andra gången var det två barn och nu när vi ska renovera vårat hus blir det tre små barn, äldsta på 3,5år =)
    och ja tycker det gått bra även om vi haft våra stunder o funderar på va fan vi håller på med. Men man lär sej så himla mycket, Renoverar min sambo hela dagarna kan ja inte göra vad ja vill för ja måste ha barnen hela tiden och den får absolut inte störa honom för då går han i taket! men det är nog lite lättare nu när man bor på landet och kan sysselrätta barnen mer och man kan hitta på mer saker än när man sitter instängd i en lägenhet mitt i stan.

Är väldigt lycklig nu över att våra barn får växa upp med massa olika djur på landet och inte alls vara rädda för att få smuts under naglarna och inte minst andas klorofyll hela dagarna!!.. härligt =)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2