kicki08 skrev 2010-06-16 07:32:15 följande:
Gomorron tjejer. Inte mycket sömn här inatt. Närmare bestämt ca 4 timmar uppdelat på olika stunder *gääääsp*
Idag har man gjort halva tiden då. 20+0 idag

Coolt
Chanell: va härligt att ni hittat ett hus ni tycker är perfekt. Jag skulle ju verkligen rekomendera huset ni slipper göra så mycket rust på om ni har råd med det. Att rusta och samtidigt ha småbarn är INGET jag rekomenderar till någon. Även om man tror att man kommer klara det så är det skittufft minst sagt.
Kram
hehe vi har renoverat två lägenheter, första lägenheten var med ett barn o andra gången var det två barn och nu när vi ska renovera vårat hus blir det tre små barn, äldsta på 3,5år =)
och ja tycker det gått bra även om vi haft våra stunder o funderar på va fan vi håller på med. Men man lär sej så himla mycket, Renoverar min sambo hela dagarna kan ja inte göra vad ja vill för ja måste ha barnen hela tiden och den får absolut inte störa honom för då går han i taket! men det är nog lite lättare nu när man bor på landet och kan sysselrätta barnen mer och man kan hitta på mer saker än när man sitter instängd i en lägenhet mitt i stan.
Är väldigt lycklig nu över att våra barn får växa upp med massa olika djur på landet och inte alls vara rädda för att få smuts under naglarna och inte minst andas klorofyll hela dagarna!!.. härligt =)