• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Bebis050810

Idag går jag in i vecka 20 (19+0)!!!! Skrattande typ halvtid....

"bara" 5 dagar kvar till rul, spännande som sjutton!

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis050810
    Marinero skrev 2010-06-16 06:24:49 följande:
    Catt: grattis till pojken i magen

Igår va vi och kollade på hus, sambon gjorde klart allt med jobbet och tränarjobbet så nu är det klart! bara huset som saknas Jag verkligen FUNDERAR! Vi är ju intresserade av båda husen! Det ena ligger på ett bra pris men såklart inte lika mkt gjort som i de dyrare huset men ändå jättemysigt och i bra skick. Det dyrare huset är PERFEKT, det vi verkligen skulle vilja bo i! Ok, inte exakt de tapeter och så man vill ha men sånt löser man ju! Det som lockar är planlösningen, läget och ytorna! Vi är så sjukt sugna på det huset! Men det billiagre huset skulle inte kosta riktigt så mkt för oss! Hade jag jobbat heltid hade de kanske inte vart något att fundera över men jag vill jobba 60 procent i framtiden och sambon fick ett jättebra avtal igår med bra provision så ökar han omsättningen kommer han helt plötsligt få ut mkt mer pengar i månaden! jaja vi får se. En från banken ska ringa i veckan och vi ska kolla på lånlöfte o så.  Nu vill vi bara flytta
    Spännande o kul med nytt hus!! vi har precis flyttat in, ja i februari och renoverat som vi vill ha det sååå kul!!
    Har du nån bild på huset? mäklare... länk?
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Frogster

V.20 idag.... Firades med att inhandla ett par übersexiga stödstrumpor!
    Känns lagom kul att redan nu vara svullen som en gris om anklarna....  Eller, höger är bara pyttelite svullen medan vänstra är så tjock att det känns riktigt obehagligt!

Har äntligen fått en telefontid hos BM!
    Så snaaaart har jag med lite tur kunnat reda ut lite frågetecken =)

• kicki08

ThiCha: Skönt att det gått bra Det har det ju gjort här med vår renovering oxå. Men det är som du säger, vissa dagar är jäkligt tunga. Och man kan ju inte göra något annat än ta hand om barnen hela dagarna. Ibland vill man ju gärna göra något annta oxå.
    Men det är lättare som du säger när man bor på landet såhär. det gör vi med Och det är helt underbart.

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-06-16 13:20:42 följande:
    Chanell: Nu blev jag nyfiken pa hus nr 1 alltsa det du inte visade bilder pa. Jonathan är är fint tycker jag.

Verkar vara manga som gillar Leo/Leon, Theodor gillar jag men det är redan upptaget.

Popocorn: Vi funderar ju pa Hugo Alexander, sa jag gillar det men det.

MammaWilliam: Linus är jättefint heter min kompis son.

Tjejnamn som jag gillar är , Alice, Elsa, Maya, Lovisa fast det är ju inte aktuellet.
    Detta huset tror jag inte jag har visat
    www.hemnet.se/beskrivning/699834

Jag har sån himla tur att jag känner en gammal kompis och kollega (umgicks mest med hennes syster) som bor där och jag har henne på fb. Så jag har mejlat henne och hon blev jätteglad att vi skulle flytta dit och ville träffas Tyckte väldigt bra om henne då så det är kul. Och prata gamla jobbminnen
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • frukarlssonn
    Bebis050810 skrev 2010-06-16 13:47:56 följande:
    Spännande o kul med nytt hus!! vi har precis flyttat in, ja i februari och renoverat som vi vill ha det sååå kul!!
    Har du nån bild på huset? mäklare... länk?
    Ja vi ser verkligen framemot att flytta. Även om det blir en ny stad! Bara vi får napp på ngt av husen så. Vi får se va de blir. Länkade ovan men det såg du säkert Sen har vi även kollat på denna: www.hemnet.se/beskrivning/692375

Vilket det blir beror på vart priserna hamnar och vad banken säger Men vi hoppas på ngn av dessa hus. Annars får vi hyra en lgh så länge.
  • Hedi

Chanel: Kul att du känner nagon! jag tycker det här röda huset var mkt finarare fran utsidan. Bada husen är bra men det här är ju mkt billigare, nästan sa att man blir sugen pa att köpa ett hus i Sverige för en mille och hyra ut till Tyskar .

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-06-16 17:46:40 följande:
    Chanel: Kul att du känner nagon! jag tycker det här röda huset var mkt finarare fran utsidan. Bada husen är bra men det här är ju mkt billigare, nästan sa att man blir sugen pa att köpa ett hus i Sverige för en mille och hyra ut till Tyskar .
    Jag gillar eg tegelhus mkt mer Men trähuset är väldigt fint det med faktiskt

Ja tyskarna brukar ju hyra stugor här i Sverige har jag förstått Och dom älskar allt med älgar. Det märker man när de handlar i butiken på våran båt.
  • Hedi

Jag gillar väl trä för att det är sa svenskt . Men tegel är förmodligen mera lättskött. Här nere är ju husen putsade, det tycker jag ocksa är rätt fint.

• Hedi

Men nagot som jag verklgen gillar är öppna ytor och det verkade det ju finnas gott om i tegelhuset .

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2