Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Helen C skrev 2010-05-23 20:00:47 följande:
    Sitter och tänker på barnvagn.... När ska man beställa och vad ska man ha för någon?? Jag vill ha en trehjuling, men ändå väldigt stabil. Vill ha både Ligg och sitt... Är Urban Jungle bra????+
    Vi har bestämt oss för en Phil & Teds Fcik ju ett tips av ngn här, minns inte vem, om en tysk sida på internet där man kan få mkt billigare vagnar. mypram.de. Men vi kommer inte köpa förrän efter rutin ul om allt ser bra ut.
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-23 20:08:17 följande:
    Ja dom e fina. Men tänker på liggdelen där. Kommer du se bebisen när du kör eller ?? För de vill jag göra,
    Ja bebisen ligger över sittdelen så man bör ju se. Man kan ju ha huvudet mot en eftersom det är ansiktet man vill se.
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-23 20:19:03 följande:
    Fan inte lätt alltså med vagnar... Finns ju en djungel ju
    Ja herregud det är de verkligen!
  • frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-05-23 20:57:35 följande:
    Finns det fler phil o ted vagnar som är dubbla? för dom som jag sett ligger ju bebisen under själva sittdelen men på den sidan som man kör vagnen så man ser ju om man kollar ner. Vi ska ha en urban jungle
    Vibe och sport t.ex så ligger bebisen över sittdelen. Alltså när de ligger i liggdelen. Sen när de blir större sitter de bakom sittdelen.
  • frukarlssonn
    Marinero skrev 2010-05-23 21:30:30 följande:
    Vibe och sport t.ex så ligger bebisen över sittdelen. Alltså när de ligger i liggdelen. Sen när de blir större sitter de bakom sittdelen.
    Förlåt, är osäker på hur det är med sporten men Viben vet jag att bebisen ligger över sittdelen
  • frukarlssonn

Biscuit då är jag med en knäppkaka Jag nojar som f-n! Förra veckan kände jag de magiska bubblet tre dar i rad! Inte mkt, men de där lilla som jag vet är bebis! Sen inget! Är skitnojig! Önskarde så man kunde få göra rul innan se,estern men det är för tidigt.

• frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-05-24 08:56:35 följande:
    Jag vill ha den där hårda gravidmagen NU. Just nu känner jag mig bara fet, magen är som en degklump. Inte för att den var platt innan...haha. Längtar till rul nu också mindre än en och en halv vecka kvar.... Men är sååå nervös. Jag är inne och läser alldeles för mkt här på fl som man inte borde läsa egentligen när man är gravid. Gjorde samma misstag sist gång också.
    Samma här Försöker undvika att läsa sånt men ändå ploppar det upp när man minst önskar läsa sånt.
  • frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-05-24 09:42:59 följande:
    Har försökt hitta bilder på hur vagnen ser ut då men hittar bara med bebis under och barn över Skulle vilja se hur det ser ut, har du tipps på vart jag ska leta
    Jag sa fel. Barnet ligger under men man ser ändå bebisen bra Jag trodde du menade ännu mer under om man säger så Men här är en bild:

www.mypram.de/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi&rubnum=philteds.philtedskinderwagen&artnum=v5&file=4&gesamt_zeilen=4&wkid=19059&ls=d&nocache=1274687047-19098
  • frukarlssonn
    Marinero skrev 2010-05-24 09:45:57 följande:
    Jag sa fel. Barnet ligger under men man ser ändå bebisen bra Jag trodde du menade ännu mer under om man säger så Men här är en bild: www.mypram.de/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?act...
    Så får du klicka på den näst sista bilden under tor jag de blir.
  • frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-05-24 09:48:52 följande:
    Tack ja det va så under jag menade men trodde det kanske va anorlunda med vibe för det är nog bara sport eller den som ser nästan lika ut som jag sett. ja man ser ju trotts att dom ligger under. Måste va värt det bara att slippa ha en bred vagn.
    Aha okej Ja eftersom jag åker buss en del så tycker jag det är skönt att kunna hoppa på bussen även om det redan finns en barnvagn på.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2