Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Jojo 85 skrev 2010-05-20 09:43:07 följande:
    Det sägs ju även att man blir stor snabbare.. men det sämmer INTE på mej.. så bara för att det är så generellt så behöver man inte stämma in på det.. det är ju individuellt. Försök att inte oroa er så mycket.. det finns ju ändå inte så mycket man kan göra.. ingen tröst men det brukar hjälpa mej att tänka så..
    Ja visst är allt individuellt! Finns ju ingen lag på hur allt ska vara Försöker inte oroa mig, men jag kommer in i perioder då jag tyvärr gör det
    Min Engla skrev 2010-05-20 10:05:11 följande:
    God Morgon! Jag är så nervös ska på UL idag....V 17 i morgon så vi hoppas att dem ska kunna ge oss en liten "hint" om det är en pojke eller flicka som ligger där inne och inte alls vill göra sig tillkänna! Jag är så nervös att jag har ätit ända sedan jag vaknade kl 06.30 och jag ska vara på UL kl 18.45 så jag kommer att rulla dit om det ska gå i denna takten, haha!! En fråga... är det många utav er som sover på¨mage under natten, jag gör alltid det och har ju enligt mig ganska stor mage nu - är detta någon fara? Och kräftor kan man väl äta?? (har precis klämt i mig en hel burk)
    KLart du kan äta kräftor, vad jag vet iaf

Lycka till på ul! {#lang_emotions_laughing} Ska ringa och boka min ul tid idag!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-20 10:26:24 följande:
    Min Engla: Jag sover på magen.. eller halvt.. annars ärjag en ryggsovare, men sedan jag vart gravid så tycker jag det är skönast med lite tryck på magen.. När jag väntade Josefine läste jag att det är OK att sova på magen.. så sov på mage så länge du kan Jag kommer ihåg hur mycket jag saknade det i slutet av förra grav då magen var för stor för magsovande, hehe.
    Jag sover halvt på mage med Vad jag hört är det ingen fara alls att sova på mage så länge man klarar av det, jag sov på mage länge i förra graviditeten men när magen blev större sov jag halvt på magen.
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-20 10:33:54 följande:
    Ja, precis.. då går det ju inte att ligga helt på mage.. om man inte gör ett hål i madrassen, haha
    Ja de hade ju vart nåt
    Hedi skrev 2010-05-20 10:35:20 följande:
    Chanell: Jag tror snarare att det är ovanligt att känna sahär tidigit. Den är ju inte speciellt stor än. Säkert ingen fara alls. Min Engla: Javisst kan du äta kräftor, jag ska ocksa till läkaren idag vid 17:30 .
    Ja jag försöker tänka så Åh va kul, ska du göra ul då med?
  • frukarlssonn

Nu har jag fått tid för ul 10 juni. Olivias ettårsdag

• frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-20 11:27:28 följande:
    Vad roligt Själv får man vänta tills efter midsommar.. 29/6..
    Ok. Men innan du vet ordet av så är du där
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-20 11:55:35 följande:
    31 maj har jag UL! inet långt kvar alls. Nervöööös!!!
    Åh snart ju {#lang_emotions_laughing} Ser nu att det är exakt tre veckor kvar till mitt!
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-20 13:06:47 följande:
    Jag har rul nästa torsdag. Lite orolig. Tycker jag inte har så stor mage, hur ska dom kunna se något? Hi hi. Alla filmer man ser så är ju magen stor när dom rul:ar. Men man ska ju inte tro på allt man ser på tv... Satt idag på lunchen och tänkte att just nu sitter vi ju och nojjar oss om det verkligen är bebis där och våra första rul. Undrar vad vi sitter och nojjar om nästa månad? ( när typ alla gjort sina rul ) För att inte tala om i slutet av oktober..... förlossning... Hi hi hi..
    Haha ja de vore ju skam om man tvivlade på sin graviditet under förlossningen Då lär vi fatta att vi har ngt att kläma ut Eller plocka ut, beroende på hur man föder {#lang_emotions_tongue_out}
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-20 13:20:21 följande:
    ha ha ha, ligger där inne på förlossningen så ont att man kan dö och ba. nej, jag ska nog inte ha barn. det är nog bara lite vanligt magont...
    Ja precis! Är jag verkligen gravid? Näää de måste bara va gaser Haha
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-20 13:29:14 följande:
    ha ha ha, jobbiga gaser som sparkas.. *asg*
    Ja och som ger såna smärtor i mage, rypp och underliv
  • frukarlssonn

rygg

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2