Annizsj skrev 2010-11-02 21:53:12 följande:
Har alla i tråden sd o förvärkar? Jag har inget! Men en bökig bebis som vänder i vrider på magen. Lagom behagligt.. Känner ofta ett stort tryck neråt, bebisen är rörlig sedan åtminstonde två v tillbaka. Tror inte att den kommer fixera sig innan det är dags, knappast vara ruckbar heller! Fasiken va nyfiken jag är på VEM som finns där inne????? Tjej kille? Tror att vi är överens om killnamn ny iaf, så det känns brA!
Sammadragningar har jag väldigt mkt. Men förvärkar i form av mer ont har jag inte. Bara väldigt obehagligt då magen blir helt spetsig och står rakt ut. Eller bebisens rumpa som står rakt ut. En mkt bökig bebis har jag med. Känner också stort tryck neråt, magen har sjunkit massor och huvudet är fixerat. Sitter jag på huk en stund och sedan ska upp är det kämpigt. känns även då jag ställer mig upp att jag får trycka ihop höfterna lite, som det är nåt stort mellan benen. Ja det är det ju, huvudet.

Men så kände jag aldrig förra gången. Ryggen är helt väck om jag går mkt. Sitter jag för mkt är benen helt stumma. Vätska i fötterna jobbigt.
Har fått förhöjt blodtryck nu sedan en vecka tillbaka. 155/89 inte kul och har hämtat u-stickor hos BM så jag kan kolla proteinet och ska på torsdag ta extra blodtryck. Är så nervös att jag fått havadeskapsförgiftning.
Boar för fullt just nu. Satt ihop spjälsängen jag målat vit. Ej bäddat än, för jag har fått lov att tvätta madrassen. Stryker de minsta kläderna och inventerar lite vad jag har, så sött alltså.