Idag har jag iaf varit på läkarbesök. Hos samma läkare som gjorde VUL på mej i typ v.36 när jag väntade josefine. Hon är lite speciell men väldigt rar
Det blir som sagt tätare kontroller mot slutet o tillväxt UL i v.32. Hon var snäll o gav mej ett tjuvkik på bebisen med sin UL apparat
Hon mätte huvudet o enl det är jag 7 dagar kortare gången. Alltså v.16+2 ist för 17+2.. får se vad RUL säger efter midsommar oxå.
Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-17 09:02:46 följande:
Nej dom åkte bara upp för ett vändningsförsök i tron om att dom skulle åka hem sen igen, och om det inte gått att vända att dom planerat in ett snitt, men nu brast ju moderkakan så det va ju akut, så jag tror hon blev sövd, nu handlade det ju bara om sekunder för att bebisen skulle överleva.
Ja, är det så bråttom så måste man nog söva. Ryggbedövning tar ju tid att bara sätta.. när man sövs går det undan värre.
Bisquit skrev 2010-06-17 14:28:19 följande:
Hmm, försökte handla bebiskläder på lunchen. Men jag vet inte. Känner mig bara stressad och nästan panikslagen när jag ska göra det.... Men jag kan inte komma på varför?
har alltid tyckt att det är roligt att gå och "nypa" i kläder i butiker. Men nu när det gäller mig själv så känns det så.... Ja jag vet inte. Stressad bara.
Någon mer som känner likadant eller är det bara jag som är knäpp?
Ja, eller inte stressad så , men ändå någon slags ångest.. vet inte varför.. jag måste verkligen känna "Åh, det jär bara MÅSTE jag ha" haha.