• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

Jag känner aldrig ngt när jag lutar mig framåt. Det gjorde jag alltid m Olivia men de va nog när hon va lite större. Nu känner jag ff bara när jag ligger på rygg, då kan de va ett himla liv där Sitter jag känner jag bara bubblor längst ner i magen, typ vid troskanten. Utanpå magen är det bara jag än så länge som lyckats känna

Rosen: det kan ju va en lugn bebis därinne. Hade jag haft moderkakan där fram med Olivia tror jag de hade dröjt länge innan jag känt nåt. För hon sparkades sällan nämligen. Hon ålade runt ist Så henne kände jag mest tydligt fr v30. Ja jag kände henne långt innan det men det blev mer efter v30 när det för många brukar avta lite för att det blir trängre i magen.

♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Kinne79

Rosen- Vilken fin mage.

Idag har jag jobbat min sista dag för den här terminen, så nu är jag ledig ända till 16 aug ska bli skönt. Fast nu första veckan blir det ingen vila. I helgen ska vi på dop och sedan blir det Finland i veckan och nästa helg är det ju midsommar.

Är i vecka 16+6 och idag hade jag krupit över startvikten, så nu har jag gått upp 0,3kg. Ska bli spännande att se om detta är startskottet för en viktökning eller om det bara var tillfälligt.

Jag känner inget än och har ingen aning hur min moderkaka ligger.

• Annizsj

Är i v.18 med tredje barnet (fattar det fortf inte) o känner fortf inget! Moderkakan är säkerligen i framvägg som med pojkarna. Ska på rul den 29:e, får se om man känner ngt innan dess. Borde även ringa min bm o boka in en tid för nästa besök. Tiden går ju så sjukt fort denna gång!

• Helen C

Lägger in en magbild två dagar tidigare, händer inte så mycke på 2 dagar ändå. Går in i vecka 21 på söndag, därmed halva tiden

Haft en riktigt livlig bebis idag.... Härligt

• Maddie72

Helen - Wow vilken härlig mage!! Jag som tyckte att min hade växt.

• Kinne79

Helen- Vilken fin mage du har och byxorna ser sköna ut. Jag har 2 mammabyxor och dom går båda högt över magen vilken kan bli ganska varmt.

• mzetterblad
    Helen C skrev 2010-06-18 21:00:43 följande:
    Lägger in en magbild två dagar tidigare, händer inte så mycke på 2 dagar ändå. Går in i vecka 21 på söndag, därmed halva tiden

Haft en riktigt livlig bebis idag.... Härligt
    Vilken fin mage! =)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C
    Maddie- Ja magen den växer så de knakar. så fasar lite över att den kommer bli mega stor som med andra barnet Men jag får ju bara mage med=)

Trulsa-
    Tack... Ja byxorna e sköna, men får dra upp dom hela tiden, men får nog spänna åt dom lite mer hehe.... Typ andra gången jag använder mammabyxor, annars är de mycke tights....

Williams Mamma- Tack så mycke=)
  • kicki08

Men åh vilka fina magar ni har Riktiga bebismagar
    Ska se om jag kan få till nån bild på min här snart oxå

Är helt slut nu både jag och sambon. Har städat och donat hela dagen inför Theos kalas imorgon. Han fyllde 1 år förra veckan så nu blir det stor kalas imorrn.

• mzetterblad

Har bilder på magen inne på FB och min blogg där lägger jag upp varje vecka.
    Här är ja så dålig på att lägga ut bilder för jag måste förminska mina bilder o sånt

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2