Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Min Engla skrev 2010-05-25 20:26:50 följande:
    Rosen - Hur gick det idag *nyfiken*? chanelll - Har för mig att du skrev att ni skulle till Mallis, eller har jag snurrat till det? Jag har RUL den 7 Juni då är jag i v 20 - så är det i Helsingborg Men jag har ju gjort 4 st redan så jag vet att bebis mår okej men den har inte velat visa sin snippa eller snopp än - haha! Gu dhar ni rean handlat till bebisarna - jag önskar att jag kunde göra detsamma men jag är så gammeldags och skrockfull av mig - min förra grav handlade jag allt v 34- 35 - jäkla tur för tösen kom veckan efter!
    Japp, vi åker om en vecka
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn

mamalin: tack

Självklart får man önska kön! man blir ju överlycklig oavsett! Men jag tror de flesta har en önskan

• frukarlssonn

Grattis Rosen! Åh va jag vill gå på rul NU!

Idag ska vi köra till Tidaholm och sambon ska prata om ett jobb som han sökt. Själv tycker jag de verkar som han fått jobbet, chefen ville bara att han skulle kolla in butiken som han isf ska jobba i. Sen ska vi titta på ett hus vi är intresserade av som vi vill köpa ev om vi gillar det och om vi flyttar.

Så vi får se, kanske blir det flytt snart igen.

• frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-05-26 08:11:47 följande:
    Usch vad jag hatar pollen, sitter här och snorar för fullt. Men fint väder är det ute idag i alla fall. Vi kommer nog inte köpa någonting innan vi tagit reda på kön. Kommer boka könsul efter vi varit på rul. Men blir det en pojke till så är det inte mkt som behöver köpas direkt. Bara lite grejer eftersom sonen föddes i juli och det blir november nu. Kommer ju behöva en pytteliten overall bl.a. Kommer kännas konstigt att få ett barn på vintern.
    Ja vinterkläder kommer man få köpa helt nytt eftersom det bli två olika "årstidsbarn".
  • frukarlssonn

Tillbaka fr Tidaholm. Jobbet är hans och verkar som allt klaffar med hus, jobb och innebandy. Så det blir nog flytt

• frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-26 20:35:05 följande:
    Spännande! Är det långt från där ni bor nu?
    Nja sådär, en 13 mil. Så en bit är det ju Men vi har inga rötter här nån av oss men vi har ju hunnit skaffa osslite vänner här så vill man hälsa på så kan man ju göra det även fast det blir ju inte så ofta då.
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-26 20:47:01 följande:
    Spännande.... Hoppas allt går bra nu då
    Tack
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-26 20:53:58 följande:
    13 mil är inte så långt. Hur långt har ni till era hemorter om ni flyttar till Tidaholm? Finns huset ni är intresserade av på hemnet?
    Ja till Alingsås som min sambo kommer ifrån är det 12 mil och Partille, eller Gbg där jag bodde sen jag flytta hemirfån är det ungefär 15 mil.

Ja kolla på Tidaholm på hemnet, det är den som ligger på 1.275 000 Men vi ska pruta Får se om de går ner ännu mer, tror inte det men försöka kan man ju
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-26 21:22:16 följande:
    Men åh så mysigt, vågar ni verkligen pruta? Hade det legat här hade jag flyttat direkt Jag är uppväxt ca 1h från Tidaholm och trodde verkligen inte att det fanns så fina hus där.  
    De slår nog inte ihjäl oss om vi försöker pruta

Men vi måste kolla en del grejer först i besiktningsprotokollet. Jag läste och det fanns en del obs där nu som vi måste kolla upp.
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-26 22:02:50 följande:
    Haha, nä det gör dom ju inte. Tänkte mest om någon annan är villig att betala det dom vill ha. Nu ska jag också gå och sova.
    Ja jo jag misstänkte de va så du mena Men skulle nån bjuda över (vilket vi inte tror för det har legat ute i nio månader, vore en lustig slump, fast man vet ju aldrig) så får vi väl isf bjuda över Men nej, jag blev vä'ldigt skeptisk här nu. Vi måste kolla upp dom där grejerna jag hittade i besiktningen. Man vill inte stå där m skägget i brevlådan och inse att det kostar multum o åtgärda vissa saker.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2