Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Kinne79 skrev 2010-05-29 19:58:32 följande:
    Ja, det fanns ju endel skönhetspyssel. Men sånt får man ju leva med och fixa allt eftersom, men golvet i köket....ja, det hade jag nog varit tvungen att fixa på direkten
    Haha ja de va inte vackert kan jag hålla med om Men vi sa det att köket kommer vi fixa till ganska omgående, eller ja, så fort vi får pengar för jag gillar inte luckorna heller! 
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn

Och tapeterna i köket ska vi ens inte prata om! {#lang_emotions_tongue_out}

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-29 20:15:24 följande:
    Det e ju de med hus. Det e ett livsprojekt egentligen.. Finns alltid och göra....Men det e kul... Måste fråga.... Man har ju hår över helakroppen.. Men jag har börjat se mer och mer på magen.. Så fort man drar upp tröjan så puff små små hår.... Dom har jag liksom inte sett innan=)
    Ja visst är det så! Det är ett "livstidsprojekt"

Små hår har jag inte fått mer av. Men jag har så ömma bröstvårtor! Och idag satt jag på toa, fick för mig jag skulle klämma på ena tutten för skojsskull för o se om det ff kommer mjölk, och det kom ut en liten droppe Va sjutton jag har ju inte ammat på fem månader
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-29 20:19:23 följande:
    Dom missade jag! Vårat hus såg skitfult ut när vi flyttade in, men nu är det så fint så. Jag tycker nästan att det är bra att det är fult och omodernt så att man får sätta sin egen prägel utan att behöva tapetsera över en sprillans ny tapet och få dåligt samvete.
    Ja absolut! Det är ju mysigt när man får som man vill i slutändan
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-29 20:22:06 följande:
    Jag brukar med klämma på tuttarna för och se lite.... D kanske börja fyllas på igen nu Jag drar alltid upp tröjan när jag e på toan för och se om jag får någon spark och de brukar jag få, så mysigt....
    Mina bröst har blivit större redan helt klart! Lite lustigt för när jag väntade Olivia blev de inte större förrän på slutet o de förändrades knappt då ens. Inte förrän hon föddes. Värsta sillisarna man fick då
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-29 20:27:31 följande:
    Jag har oxå börjat få större... Jag har ju runda gelehallon i mina tuttar efter två amningar och hade ju inte alls tänkt skaffa fler barn, men sen blev det en helt oplanerad graviditet, som jag då e riktigt glad över... Så ska bli spännande och se hur brösten ser ut efter amningen..... Sagt att jag ska gå ner till den vikt jag vill och sen får jag se hur min mage kommer se ut, varit inne på bukplastik innan så lutar nog åt de sen....
    Ja efter nästa barn är utklämd och färdigammad SKA jag gå ner till min idealvikt som jag va på innan jag blev gravid med Olivia.
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-29 20:32:18 följande:
    Chanell: Det kan nog bli skitbra, härligt med öppna ytor och vilket ställe att ha kräftskiva pa. Uterummet passar ju perfekt! Ja köket hade jag nog satsat pa och hallen, samt vala alla tak vita. Det gjorde vi när vi flyttade in i var lägenhet i sommras, fan va jobbigt det var .
    Ja absolut köket och hallen! Och vårt sovrum vill jag göra ngt åt med. Resten av rummen kan vänta men det är ju kök och hall man ser först!

Uterummet älskar vi med! Gott om plats för framtida kalas osv

Uuh kan tänka mig taken va jobbiga. Panelerna ska bli vita ganska omgånede iaf
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-29 20:33:42 följande:
    Ja mina bröst har blivt snygga igen . Sa det gäller att njuta sa längre det varar. Idag har jag haft lite sammandragningar är det normalt att ha det sahär tidigt?
    Ja samma här, sen blir de väl a la thépåse igen Ja jag började få sd redan i v16 med Olivia! Ingen fara alls så länge de inte är smärtsamma Hade jättemycket sd hela graviditeten igenom. Men först efter v30 började de kännas lite men de gjorde inte jätteont ändå.
    Helen C skrev 2010-05-29 20:34:14 följande:
    mmmm Jag kommer kämpa och kämpa för att gå ner dit jag ska....Tror vi lyckas=)
    Ja för man går väl inte ner av sig själv som många gör med amningen. Sån tur har man väl inte
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-29 20:40:59 följande:
    Chanelll- Nä sån tur har man ju inte, tråkigt att man ska kämpa och kämpa för att gå ner dom där kilona
    Ja usch Jag åt verkligen som vanligt och va ute o gick men kilona satt som berget Men nu tänker vi inte på det i ett år framöver eller så
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-29 20:41:39 följande:
    Chanell: , ah ok sammandragningarna gör inte ont men är ända lite obehagliga. Jag hade inga sammandragningar eller förvärkar alls med Emmie.
    Ja jag tyckte med de va obehagligt i början. Minns att jag kände av det första ggn när vi va på semester i Berlin. Förstod inte va de va alls men de kändes konstigt. Sen blev magen alldeles hård o då fatta jag ännu mindre! Då va de nån som berättade för mig att det va sd. Trodde verkligen inte man kunde få det så tidigt utan när man ska föda eller närmar sig förlossning.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2