Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

PennyJenny skrev 2010-05-31 07:54:27 följande:
    Lycka till, hoppas BM låter dig komma dit så du får lyssna. Jag är helt övertygad om att allt är finemang där inne
    Tack jag hoppas du har rätt!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn

Min bm jobbar inte idag men jag fick tid 9.45 hos en annan bm Hoppas jag får höra det jag vill höra. Vet ju att det är rätt tidigt men ja, oron finns där

• frukarlssonn

Tack alla, det gick bra

Men alltså, dom är inte direkt pigga på att lyssna såhär tidigt! När jag kom dit ville hon inte först men jag förklarade min oro så hon sa att hon kan lyssna men det är på egen risk för hon sa att det kan va svårt o hitta ff för de är så små! Men jag sa att jag tar den risken haha. Har ju inte gått ner svettandes i en halvtimma för o sen bara gå därifrån! Det tog ett tag dock innan hon verkligen hittade bebisen!

150-160 i hjärtljud! Så enligt myten blir de en tjej till {#lang_emotions_laughing} Men sånt tror jag inte på {#lang_emotions_wink}

Zazz82: ja jag kände ju i v15. Precis i början o sen har de vart stilla som bara den! Hur jag än känt efter så har jag inte känt mer än tarmar o nervryck! Läskigt o ha så stor mage o inget känna! Jag HOPPAS det snart ska va full rulle här med {#lang_emotions_smile}

Idag säger vi upp lägeheten! Jag hoppas allt ska klaffa i Tidaholm.

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-31 11:20:57 följande:
    Chanelll- Skönt att hon hittade hjärtljuden iaf.... Nu kan du pusta ut... När åker ni på semester????
    Ja nu kan jag slappna av på semestern iaf Men kommer va nervös som sjutton inför rul Vi åker imorgon Fast vi åker härifrån på em redan för vi ska sova hos mina föräldrar så kör pappa oss till flygplatsen imorgon bitti. Ska va där 05.15 {#lang_emotions_tongue_out}
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-31 11:28:09 följande:
    ååååå så härligt... Jag hoppas verkligen ni kommer få en underbar semester. Och jag tror nog bebisen kommer säga hej några ggr när du e där nere.... Vi ska åka till Kosta nu, så kanske inte e hemma innan du åker, Ha de så himla trevligt nu och sola lite för mig med....
    Ååh va roligt! Vart ligger Kosta? Åker ni idag???
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-31 11:36:12 följande:
    Jag vet inte riktigt vart Kosta ligger haha.... Jag och ställen...Vi åker nu=)
    Men e de här i Sverige? Haha jag har noll koll jag med ja ha de så bra iaf
  • frukarlssonn
    PennyJenny skrev 2010-05-31 11:43:35 följande:
    Tack ja du hade rätt {#lang_emotions_sunny}
  • frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-05-31 11:44:52 följande:
    Kosta är en mysig liten håla känt för glasbruket..varit på fest där. *s*
    Jaha okej Kosta Boda ja... tänkte inte på de {#lang_emotions_embarassed}
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-31 13:07:54 följande:
    Chanell: Va skönt att allt är okej med bebis Det där med hjärtljuden är en myt, men OJ va roligt å spekulera juh Vi har varit på RUL idag och allt så jättebra ut. Vi fick behålla vårt datum 2/11. Hon ville inte skriva kontrakt på det men var rätt så säker på att det var en liten flicka vi väntar
    Ååh va roligt, grattis! Ska ni göra köns ul för att vara säkra eller vågar ni lita på att det är en flicka? Åh va mysigt, första flickan nu då
  • frukarlssonn

Bisquit: va hemskt Håller tummarna för den lilla flickan!

Kicki: ja visst det viktigaste är ju att barnet mår bra Skönt att allt såg så bra ut!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2