BF November,2010 DEL 2
Bara för att man lyssna på hjärtat idag så har bebisen gett sig tillkänna
Inte mkt så men har känt av h*n under kvällen!
Bara för att man lyssna på hjärtat idag så har bebisen gett sig tillkänna
Inte mkt så men har känt av h*n under kvällen!
Hej på er! Har köpt mig lite datatid så jag passa på att säga hej från Mallis
Resan gick bra men klart Olivia blev lite otålig mot slutet men annars gick de kanonbra, inte ont i öronen el nåt!
Idag käka vi middag här på hotellet o gud vilken mat! Märks att det är 4+ stjärnigt! Vi lär ju inte åka på sådanan här semestrar på många år nu så vi passar på att njuta
Grattis till alla lyckade ul
Själv längtar jag till ul nästa torsdag
Kram alla o hoppas ni har de bra!
Hej alla gravida!
Hoppas ni har det bra! Vår semester har vart lugn o skön, har två dagar kvar! Olivia däremot fick feber igår o hade det ff imorse men efter en alvedonsupp så piggnade hon till. Tittade i hennes mun och förstod varifrån febern antagligen kom, hon har en ny tand alldeles under ytan
Här blir de inte så mkt gassande i solen då Olivia är rätt rastlös av sig plus att jag inte vill ha henne i solljus så mkt så vi får turas om att sola jag o sambon
Idag blir de dock lugnt på rummet eftersom Olivia är lite medtagen av febern.
Har förresten känt bebisen en hel del sista dygnet! Men enbart om jag ligger på rygg! Så himla mysigt att man äntligen kan börja känna lite!
Jo glömde nämna ang könet, jag har oxå fått en del neg kommentarer. Att man tar bort tjusningen... what? Försvinner tjusningen över en bebis bara för att man tar reda på köner lite tidigare än andra? Åh suck... 
Hejsan! Nu e vi äntligen hemma igen! Semestern har vart jättebra förutom att de va lite otur att Olivia blev sjuk där men efter 1.5 dygn va hon pigg igen
Helen C: grattis till tjejen
Själv har jag rul på torsdag. Olivias ettårsdag
Förhoppningsvis blir det två händelser att fira då. Ja då menar jag att jag hoppas allt ser bra ut på rul ![]()
nu vill jag bara känna mer och mer