• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Taniko: Ja det gar inte alltid sa lätt som hade önskat . Tvan tog ju mkt längre tid för oss att fa till. Sa det är ännu en jobbig grej om man skulle vilja ha en till att ge sig in i själva "försöka bli gravid karusellen".

Jojo: Ah va trakigt att ni inte trivs med era jobb. Vad är det du funderar pa att plugga? Jag pluggar deltid pa distans i Sverige till ekonom eftersom jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor . Min man har precis fatt sitt drömjobb pa BMW och börjar i Dec sa han är helt överlycklig som tur är. Nu kommer han ha 35 timmars arbetsvecka . Vi köpte en fyra här förra aret men om man skulle fa ett tredje maste det väl bli ett hus och det är svindyrt. Det är inte heller sa att man far dra av 30% av räntekostnaden och den har inte direkt legat pa runt 1 procent som i Sverige .

• Hedi

Jag tycker det är mycket svarare att sta emot att snusa. Om jag bara tar en är det kört sa det kommer jag inte att göra. Däremot sa kan jag ta mig en cigarett och ett glas, klarar att halla det pa den nivan.

• Hedi

Ah ok! maste ha missat det. Hoppas verkligen att ha tar den chansen nu. kram

• Hedi

Anniz: Ja fasiken vad bebisen trycker och magen spänner. Upplevde inte alls att det kändes sa förra gangen, nästan sa jag börjar undra hur stor den här är. Far veta pa tors hos läkaren ska bli spännande. Vi har svärmor 5 min härifran det är väldigt skönt maste jag säga. Som du säger är det nog bra att aka in i tid nu andra gangen.

MammaD: Usch va jobbigt! kan inte din man massera dig lite sa kanske det är lite lättare att slappna av och komma till ro.

• Hedi

Chanell: super . Tror jag har gatt upp nagot liknande totalt. Med Emmie gick jag upp 18 kg totalt allt
    under det hade kännts bra. Sen sa ska det bli kul att börja kampen med vikten, jag sag det verkligen som en
    utmaning förra gangen. Sjukt va mkt man kan klara bara man vill .

MammaD: Hoppas att du fatt sova lite och mar bättre idag!

• Hedi