• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Jag är rädd bade för att föda vaginalt (igen) och göra kejsarsnitt. Känns lite som pest eller kolera .

• Hedi

MammaD: Förstar inte riktigt, maste du läggas in för att din moderkaka ligger för? eller är det i kombination med att du har SD?

• Hedi

Ah här finns ingen lustgas !

Channel: Ah strunta i henne förstar att du blev ledsen men det var förmodligen inte menat sa. Finns alltid människor som ska halla pa att jämföra, det är jättelöjligt. Varje barn tar helt den tid den behöver!

Williams: Oj va osmidigt sagt, ännu värre att du fick reda pa det. Förstar att det maste varit fruktansvärt att fa höra. Hon var förmodligen avundsjuk.

MammaD: Förstar att det maste känns jobbigt, men försök att tänka positivt, Barnet mar ju bra och det är ju det viktigaste. Penny lag ju inne i flera veckor t.ex. utan att veta om det ens skulle ga vägen. Nu är barent i magen stort och det kommer att ga bra även om det kanske inte blev en förlossning som du önskade dig. Haller tummarna för att det ser bra ut idag. Kämpa pa .

• Hedi

Gud vad här skrivs! hinner inte med.

Kicki: Jag fick eda med Emmie. Innan de satte den fick jag andra grejer genom dropp som inte hjälpte ett skit .
    Sa om jag hinner vill jag verkligen fa en eda igen tycker det var jättebra, om de hinner sätta den verkar det inte finnas sa manga andra effektiva alternativ tyvärr.

Frogster: Fin mage!

Chanell: Bra att du ända har inställningen att smabarns aren är tuffa. Det underlättar nog om man har den inställningen och att ett förhallande inte kan vara pa topp hela tiden. Jag oroar mig ocksa mer än min man, iaf sa visar han inte det pa samma sätt. Tror ocksa han visar sig stark för att han vill vara ett stöd.

• Hedi

Frogster: Wow och shit du och jag är precis lika langt gangna pa dagen . Lycka till nu, det kommer säkert
    att ga jättebra.

• Hedi

MammaD: Härligt!

Ludwig är rätt vild i magen!

• Hedi

men det var nagon dag förra veckan som jag nästan inte kände nagot och det hjälpte inte med att dricka eller äta sött (han brukar ga igang pa det annars), da blev jag lite skraj.

• Hedi

Frogster: Grattis till killen! har ni nagot namn än? känns helt overkligt haha undra hur det maste kännas för dig da . Skönt att allt har gatt bra iaf.

Zazz: Jag vill inte lata negativ men jag tror jag hade vägrat ett vändningsförsök. Fast du kanske är modigare än vad jag är . Hoppas det hinner vända pa sig!

• Hedi

Williams: Kan ni inte passa pa att ga ut och äta eller ga pa bio eller nagot! sa att ni kan fokusera pa nagot annat?

• Hedi
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-09-25 20:18:53 följande:
    Tyvärr jobbar gubben =/ Annars hade man ju kunnat det
    Ah da är det ju en annan femma, nagon kompis da?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2