Chanell - Fy vad otäckt med kroppen!! tur att det inte var nåt barn som hittade den iaf....
Midsommar firar vi med att äta tårta o dansa kring stången på svärfars camping han äger.
sen brukar vi åka till ett litet fik i vår by, bara vi fyra i familjen (5 i år)
och fika gott, tradition!
sen vet vi inte, kanske åker vi på en fest på kvällen till en vän till min sambo, men det är ingen med barn där och inte nån jag ty känner så jag vet inte... mest om sambon vill. beror på väder med. kanske vi bara e hemma och grillar, kanske vi åker upp till Böda sand och tittar på Mojje som tydligen ska uppträda där.
Jag ringde spec. MVC nu på morgonen och fick prata med samma BM som gjorde mitt UL i måndags, hon var mkt förstående och försökte lugna mig, hon sa att hon sett allt och att allt såg bra ut i måndags när hon släppte iväg mig andra ggn, hade hon sett nåt konstigt hade hon inte skickat hem mig sa hon! men orolig som jag är.....
hon bokade in mig på första lediga tiden, den 14/7, och för att vara noga sa hon: "detta gör jag för att stilla din oro, inte för att jag är osäker på vad jag har sett, jag vill inte att du ska gå och vara orolig hela sommaren".
Hon verkar mkt gullig och snäll och tar mig på allvar! känns bra.
Så nu får jag se liten igen om knappt 3 veckor
och hoppas såklart att allt ser bra ut då!
Nu ska vi äta frulle barnen och jag! sambon va inne redan vid 8 och åt men eftersom det e sommarlov sover jag och barnen fram på morgnarna, vi brukar sova till 9-tiden ungefär.